Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Fjernelse af hår?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 21:22

Lyder mere spændende end som så.

Men det er sådan at jeg lige er kommet hjem fra dejlig ferie på Gran Canaria med min søster. Jeg har et billede som jeg er utrolig glad for, men desværre er der en lille fejl jeg gerne vil have fjernet hvis nogle gider bruge 5 min på det - mine evner og computeregenskaber rækker desværre ikke til at det bliver pænt.

Det drejer sig om at min søsters hår desværre lige blæser ind i ansigtet på mig - derudover synes jeg billedet er lidt "mørkt" men kan sgu ikke rigtig få indstillet det, uden jeg synes det er "kunstigt lyst"? Avav.

Hvis nogle vil hjælpe, vil jeg meget gerne sende billedet i fuld størrelse på mail evt.

Håber nogle vil byde ind, så vil jeg være utrolig taknemmelig.

Billede

...-Æblet-...

0
0
Svar på denne tråd

Redigering
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 12:51

Det er en af de liiidt mere krævende, da hendes hår dækker øje, øjnbryn og lidt mund....

Men jeg vil godt give det et forsøg, hvis du sender billedet i fuld opløsning til dnordvig@gmail.com...

( Gudfader for nogle flotte ben du render rundt på )

Mvh.

Nordvig

med

Den Smukke Arando

0
0
Svar på denne tråd

Tusinde tak..
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 23:33

Fordi du vil prøve kræfter med det nordvig :) Og Ih tusinde tak for komplimentet - men farve hjælper på alt jo!

Har sendt dig mail :)

...-Æblet-...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider