Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Et gensyn med de kære
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 11:42

Sad og kiggede alle mine billeder igennem, og tænkte at der skulle da laves en tråd med alle de kære heste som har måtte forlade os

Her er et gensyn med vores 5 heste vi måtte sige farvel til:

Den første var min mor 1'er pony Chanel Cherie, som vi ikke kunne redde fra forfangehed i 2005

Billede

Billede

Efterfølgende måtte jeg sige farvel til min 1'er pony, der stod med ledskade i godt 10 måneder. Tysk Sports Pony, Sandor, vi måtte sige farvel 20. maj 2008.
Han var en rigtig sjæleven, kommer mig aldrig over tabet af ham.
Billede

Billede

Året efter 2009, d. 11 juni var det vores hoppe der måtte tage turen til himlen grundet kronisk skade og forfangenhed. Vi havde haft hende siden hun var et halvt år. Purple Petite Rose var en helt speciel lille dame

Billede

Billede

Petite fik et føl som 3 årig som vi havde til han var 7 år, vi måtte desværre også sige farvel til ham. D. 27 april 2010 sendte vi ham afsted pga en gaffelbåndsskade som ikke kunne reddes. P's Piquant, finurlig lille hest og hele familiens hjertebarn
Billede

Billede

Billede

Så var vi heldige at få 1½ år uden vi skulle af med en hest. Og vi troede vi kunne have fået hele 2012 med, men ak ja, min mors paint Ima Cutter Kid måtte akut ind på Life med voldsom tarmslyng hvor hun valgte at han ikke skulle gennemgå en operation. D. 18 november 2012 sagde vi farvel til Sun kid
Billede

Billede

Billede

Vi savner alle hestene og ville ønske vi kunne få dem tilbage, men vi ved de har det godt hvor de er nu

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 12:34

Dejlige hestebasser du har haft gennem tiden. Ærgerligt du ikke fik længere tid med dem!

Hilsen Dustys gamle ejer ;)

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider