Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Verdens smukkeste..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 14:21

hest?

http://9gag.com/gag/6390834

min veninde sendte det her link til mig idag, og sagde at heste egentlig ikke er så kedelige som hun troede, så længe man kan få dem i guld!

synes det er en flot hest, men er farven rigtig? synes lidt det ligner at den er sprayet med et eller andet, eller også er den bare ualmindeligt velstriglet eller photoshoppet..

Dalia

-uden Ultimo Skovmosegaard, hvil i fred lillehest.....

0
0
Svar på denne tråd

Farven er fin
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 14:45

og ganske ægte. Farven, eller rettere pelsens metalliske skær, er typisk for racen Akhal - Tekenier (stav selv hvis det ikke er rigtigt stavet). Og for mine øjne ligner det netop denne ufattelige smukke hest.

Se selv her:

www.google.com/search?q=akhal+ teke&hl=da&tbo=u&rls=com.microsoft: da:IE- Address&tbm=isch&sourc...a=X&ei=SJf- UKemC8fStAa454HYBA&sqi...20&bih=754

~*Who? Me? No Way*~

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 14:47

For mig ser det bare ud til at være en cremello-farvet akhal tekiner (staves?) - der så lige har været en ordentlig omgang gennem Photoshop. :D For mig er det tydeligt at se - det er præcist ligesom når fotografer går ind og gør modellernes hud helt abnorm at se på.

Du kan jo også se hvordan enden af halen er helt sløret ud. :)

I min verden gør det det IKKE pænere - hverken på menneskelige eller hestelige modeller. :P

Kh

Sandra.

What a massive responsibility, being a moral creature.

Life isn't about waiting for the storm to pass by, but about learning how to dance in the rain.

Amatørfotograf i Esbjerg og omegn - SML-f ...

0
0
Svar på denne tråd

God nok
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 14:54

Billede

Samme hest så den er nu god nok =0P

~*Who? Me? No Way*~

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 14:55

Det er rigtigt at akhal tekineren har det metalliske skær - men lige det billede, TS linker til, er redigeret. Alle de andre af den race, du kan se på Google, har ganske vist dette skær - men dered detaljer i pelsen, muskler, ribben osv. er jo ikke "visket ud" af den grund.

Billede

Et andet billede af samme hest - her ser det realistisk ud. :)

Billede

Lidt mere realistisk version af billedet TS linker til - der er mange flere detlajer og "rugheder" at se i pelsen. Men det er vist en ret dårlig format, hvilket stadig ødelægger billedet en del. :)

Kh

Sandra.

What a massive responsibility, being a moral creature.

Life isn't about waiting for the storm to pass by, but about learning how to dance in the rain.

Amatørfotograf i Esbjerg og omegn - SML-f ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider