Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

En hyggelig tur i solnedgang...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2013 21:12

Forleden tog min mor og jeg lige en tur ud i det fine snevejr. Jeg på en stooor hest som jeg passer, Nicasius og så min mor på vores fælleshest, Jasmin. Det er 2 gang hun rider hende siden oktober/november måned og synes det er så sejt af hende at hun vælger at sætte sig op på hende lige pludselig en dag og så tage en tur i skoven og ikke kun i hallen.

Jeg havde mit kamera med på slæb på ryggen og fik lige skudt nogle billeder af, men Nicasius ville altså ikke bare stå

Og så har jeg lige fået nyheden i dag: GENOPTRÆNING TIL OS!!! Glæder mig som i bare pokker, i morgen modtager jeg mit genoptræningsprogram og jeg glæder mig simpelhen så meget til at komme i gang igen. Vi har kun måtte skridte, men nu venter der travtræning foran os fra næste uge.. 15 ugers træning, jajadada...

Men her kommer billederne.. Håber I nyder dem lige som jeg har gjort, det var simpelhen så hyggeligt med solnedgang der var på vej og så i den fine hvide sne.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Er de ikke bare fine?

Biddet er lidt for stort, det ved vi, vi skal også købe et nyt her snarest.

Jasmin og Camilla :)

www.rosmear.dk https://facebook.com/RosmearPhoto

Aram hos ny ejer og lever livet ud <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2013 18:24

Gode billeder! Kan særligt godt lide nr. 4+5 hvor du har solen med bag træerne

Make someone smile whenever you can, you never know how much of a difference you could be making in their life at that moment.
0
0
Svar på denne tråd

1646446
Forfatter: 
Dato:  19-01-2013 22:03

nogle dejlige billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider