|
|
| Må vi se jeres (sne)billeder!! |
|
|
Ja som overskriften siger: må vi se jeres (sne)billeder!! Det er flot med et snedækket landskab, så tag et billede og sæt det ind her!! Heste eller ej, bare et flot billede hos jer udenfor  Tak for svar på forhånd!! 
Trille H-M og Mister X My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par stykker fra i dag... |
|
|
Grrrr - hvorfor kan man ikke sætte højformat billeder ind?
Hilsen Inge - og resten af Vandet Mose Mini Zoo ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinter vejr |
|
|
Welsh C, snart 3 år.
Vores "ekstra" pony. Dartmoor, hoppe som godt véd at hun er smuk! Hyrdehund, kikker efter noget at lave, eller bare lidt ballade. Lokal området med sne.
Trille, du glemte at sætte billeder ind. 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Stor dejlig Welsh C. vallak og smuk Dartmoor hoppe sælges. Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jahaer! Dét må i! |
|
|
Elsker når jeg får mulighed for at dele mine små solstråler med andre  Her er mine sne-billeder af pony og barn (fra sidste læs sne).. Jeg er én af de mange, som er tosset med sneen! Bliver som et lille barn igen og elsker min datter er så stor nu, at kælken kan bruges flittigt! Mit kamera er lidt "sølle", så de smukke landskaber har jeg svært ved at fange..
Mvh. Merete - Med ShetlandsBonnie'en og Lille-Pletten på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hulle dulle |
|
|
Argh .. jeg HADER sne!  Men du må da gerne se et par snebilleder jeg tog af Hulder i december 
Simone & Glibings Hulder Den smukkeste stjerne på himlen Madison Søttrupgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taakk for svar!! |
|
|
jeg har ikke nogle billeder fordi mit kamera er ude hos min mor... (gelmte den... ikke så klogt...) alle jeres billeder er meget smukke!! 
Trille H-M og Mister X My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine isbamser... |
|
|
Der er ikke så meget sne på disse billeder - men de er lige "skudt" ude i løsdriften ...og vinter er det ihvertfald *brrrrr* Merete: NUuuuuurh, en sød lille fis af en pony 
;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma ) Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snebilleder |
| Forfatter:  |
Thea og ♥Leyenda♥ |
| Dato:  |
15-01-2013 22:52 |
|
Jeg har vist dem herinde før, men det er jeg altså ligeglad med  Jeg elsker nemlig disse snebilleder af mit lille "muldyr" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De to her.. |
|
|
nyder en dejlig vinterdag Falconero F og Ecuador F; 2 og 3 år og brødre. BISSE-TRICKS!!!  Mvh Maybritt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 stk her |
|
|
Et par snebilleder fra december 2012. Nalle 6 mdr. - er vild med sne 
Et "skovbillede" - taget på vej hjem fra job.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De små fugle |
|
|
HUSK FUGLERNE )
Kan i hjælpe ? Hvad er dette for nogle små søde fugle ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pinto holstener |
|
|
Jeg tror(!) de små fugle er: øverst - musvit i midten - gråspurv (han og hun) og bogfinke nederst - blåmejse. Men hæng mig ikke op på det.. Det er længe siden jeg har haft have. 
Mvh. Merete - Med ShetlandsBonnie'en og Lille-Pletten på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille Fie-hesten |
|
|
I skal da også se lille Fie i sneen.... Billederne er taget d. 15.01.13
Mvh. Gitte DesignofG.dk StaldOlsen.dk GO Filique Findus B - Top of Class - Urprinz Feldholms Doughty Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie (- nu med den bedste part Andrea)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hulder Fjordhest |
|
|
Simone: I min helt private afstemning har din Hulder lige vundet titlen som verdens smukkeste fjordhest 
Hilsen Inge - og resten af Vandet Mose Mini Zoo ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt hygge fra i går |
|
|
dejlige billeder i viser  i går var basse-dyret og jeg ude på en lille tur mens sneen dryssede yndigt ned. og så måtte jeg jo lige tage et billede af min smukke udsigt til hans man med sne i 
"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De små fugle |
|
|
Den øverste er en musvit billed nr. to er de 2 i midten skovspurve, den til venstre (tror jeg) er en bogfinke og den til højre en grønirsk På det udset billed er det en blåmejse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne, vinter og kulde |
|
|
Her er vores julekort, det var hvad det kunne blive til...
Ejer nu ENDELIG "et lille stykke af Danmark"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rø's Dizzy Mizz Lizzy (welsh mountain) Runshaw Ladi Lilith (welsh mountain)
Hilsen Stine Kun 7 % af alle tekstbeskeder forståes korrekt!.. Salg af 1 år Perlino welsh sec A hoppeplag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
Vi har osse været en tur i sneen.
Du må stå inde for det du får ud af livet, for der er ingen som går ud af livet i live
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taakk for svar!! |
|
|
alle jeres billeder er superflotte!! jeg får mit kamera idag (yaaaay!! ) så jeg tager nogle billeder og ligger ind! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja da.. 
*Her skulle der stå noget meget smart og klogt* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte billeder |
|
|
Dejlige billeder og trods det kolde tema så bliver man i helt godt humør af de flotte billeder. Kan bl.a. godt lide det hvor den ene heste giver sin ven grimen. . Min skønne ganger gennem 20 år Fæ-hunden...
Gæs på afveje, måske.. De er egentligt meget dekorative. Dette er faktisk en sten vi har fået. Det specielle ved den er at det er en " metologisk sten"! Som det ses så er den dækket af sne, altså det har sneet!  . Er den våd, har det regnet og er den varm så har solen skinnet, osv...  . SKØNT med folk med humor!  .
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Stor dejlig Welsh C. vallak og smuk Dartmoor hoppe sælges. Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taakk for svar!! |
|
|
det er altså bare nogle super flotte billeder i har!!  Jeanette: sjovt billede hvor den rækker tunge  Anette: seeeej sten!! sådan en ønsker jeg mig nu! tihi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Finally |
|
|
Sne billeder af min araber mule 
********* Sagde Maria Mor til verdens dejligst dreng. ********* Ejer af 4årig araber hoppe, Finally Al-Bait Estradamura (Falsyfikat x Esmeralda) x HS Padua (Simeon Sadik x SHF Pearlie Mae)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tazmania |
|
|
Dine fugle Øverst; Musvit Midt ; Kvækerfinke, to skospurve , hun gråspurv Nederst ; blåmejse.
...100% Oldenborg ... 100% hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
det er altså bare nogle MEGET seje stene!!! hehehe! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
sikke mange gode billeder-. lidt herfra af Prinsessen og Trolden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taakk for svar!! |
|
|
det er altså bare nogle super flotte billeder allesammen!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har da lidt. Først hestene taget idag. Så er der lille Trash som ikke kunne stå for fuglekuglerne på juletræet
Og så lige et fra en morgen jeg kom hjem efter en nat med snerydning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er altså bare |
|
|
nogle super flotte billeder! Pæn skimmel  Hehe, det er en nuttet kat, sådan har vores ene kat det også bare med julekugler hun finder tit nogle om sommeren også og så leger hun med dem det er bare verdens bedste kattelegetøj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne billeder... |
|
|
Har også fået taget lidt af Flemming og venner.
Hilsen Louise. - Kasandra 17.6.00 - Cecilia 14.4.09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Trille : tak, ja Trash er nuttet og fræk og sjov han er fundet på en rasteplads i sommers af en kollega og nu bor han så her, ikke kun heldigt for ham men også for os  Lige et billede jeg fik taget idag, gennem et vindue så bær over med kvaliteten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Jeg udnyttede også lige det smukke frostvejr igår, til at få taget billeder af hyppen og mig i sneen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig sne |
|
|
skønne billder af den smukke sne  jeg er lige kommet hjem fra østrigs fantastiske sne landskab. udsigten fra mit hotel første dag på bakken blå løjbe på tur med brumbassen i december og en kold tur i søndags
En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest. "Buger" forever Blå Brava
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wauwwww |
|
|
det er dælme nogle flotte billeder! 
Trille H-M og Mister X My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from my fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snebilleder |
|
|
Lige nu er der ikke så meget sne tilbage på folden. Men det var da en god undskyldning for lige at vise min skønne brune frem, han bliver 19 til marts 
Mvh Charlotte T-shirtbutikken.dk Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige dette her på link |
|
|
det er en på vores facebook side : www.facebook.com/ photo.php?fbid=5443020...a.195619770457850.51811.18497455...=1&theater Den med liljen øverst! 
Trille H-M og Mister X My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from my fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuuuuuundskyld!! |
|
|
det er en lille verantis (staves?) ikke en lilje... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| de er nuttede |
|
|
især lille Bandit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|