Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Dressurbilleder af Lara :o)
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 15:56

Så fik jeg skudt lidt nye billeder af Lara i det kolde vejr af vores dressurtræning. Billederne blev dog sløret hen mod galopbillederne, lidt irriterende. Men man kan da se hvad det sådan forestiller :)

Jeg gider ikke komme med en masse undskyldinger, jeg ved jeg sidder lidt mærkeligt (lænden driller lidt) - og Lara var lidt træt idag, så vi trænede ikke så meget idag :)

Lara er en Welsh Cob Sec. D hoppe på 13 år gammel. Jeg har uddannet hende og har redet hende nu 2 år.

Hun skal ud og gå MB0 til foråret.

Jeg arbejder pt med at hun skal sætte sig lidt mere bagtil, men igen - hun var lidt træt idag, så forlangte bare hun lavede sine øvelser og det var dét :)

I må gerne kommentere, men gør det i en pæn tone tak :)

Billede

Skridte, skridte

Billede

Traver varmt

Billede

Traver varm

Billede

Traver varmt

Billede

Traver varmt

Billede

Versade - Lara var meget ukoncenteret fordi ejer stod jo nede i hjørnet af ridehuset og tog billederne og det sagde klik-klik lyde :D

Billede

Versade igen

Billede

Sidetravers - en anelse for meget bagpart, fin runding

Billede

Sidetravers

Billede

Sidetravers

Billede

Fri trav

Billede

Fri trav

Billede

Og afsted det går. Og ja sidder dårligt - men hun er altså bare ikke nem at være på.

Billede

Fri trav - en smule spændt her. SAndra, ned med de hænder!!!! Grrr

Billede

Fri trav

Billede

Galop

Billede

Galop travers - deværre lidt sløret. Mangler også lidt runding

Billede

Galop travers

Billede

Venstre galop - forbedrelse til changement

Billede

Forbedrelse til changement og Lara ved præcist hvad der skal ske

Billede

Changement

Billede

Changeret

Billede

Og vupti - højre galop :D

Billede

Så er jeg ved at arbejde en smule galop piruette arbejde ind i hende, så det er hvad vi øver her. Hun mangler dog rundingen noget mere, men hun er begyndt at sætte sig fint bagi

Billede

Samme her - galop pireutte træning

Vupti - det var de billeder :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 17:26

Jeg er ikke så god til at skrive i tråde, men følger altså altid med i dine :-)

Jeg synes hende Lara er super fin! Sikke en gangmaskine! :-) og du behøver bestemt ikke undskylde for noget, det ser ud til at I udfører øvelserne rigtig flot.

Jeg tænker dog: Hvad med at sætte dine bøjler et hul ned? Ville det måske hjælpe dig til at komme til at sidde optimalt? Denne teori bygger jeg altså kun udfra de første skridtbilleder, man kan ikke se din opstilling så godt på de andre, pga vinklen billederne er taget i :-) bare en tanke.

Ellers

Med venlig hilsen

Cecilie

Nu også som ejer af langbenet hingstebandit

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 17:48

Tak skal du have Cecilie :)

Jeg er vant til at ride i en dressursade med dybt sæde (og det er også det bedste pga min ryg) Men denne sadel har et utrolig åbent sæde og ingen knæstøtte - så det skal jeg vænne mig til. Jeg føler jeg glider rundt i den (den er 17 - plejer også selv at ride i max 16'5 tomme) Jeg har prøvet at lave dem et hul længere, men så føler jeg at jeg glider endnu mere rundt i den :S

Så jeg tror bare det er generel tilvænning til at sædet ikke er dybt og det er åbent, derfor også er større end hvad jeg plejer at være i. :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

dressur..,..
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 18:34

Jeg vil ikke kommentere på detaljer, for dem er du godt selv klar over. Men jeg vil endnu engang fortælle dig, hvor fine jeg synes I er sammen. Det er bare så pæn ridning, som ser så dejligt utvungen, afslappet og korrekt ud. Ville ønske jeg kunne se jer live, men bor desværre i nordjylland :-)

*** Hilsen Mette ***

* Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *

0
0
Svar på denne tråd

Pænt :)
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 18:54

Pænt som sådan, men hvor er det trist at se din opstilling, det ødelægger meget af din ridning. Hænderne er konstant vandret og du krummer ryg. Det er skide synd for det ødelægger helheden at du ligesom "glemmer dig selv".

Lara er skøn, men når jeg ser billederne mangler jeg en eller anden form for rytme og stabilitet (ved det er svært at se ud fra billeder)

Hvis jeg må give dig et råd, så husk at slappe af og nyde turen, kig op så slapper dine rygmuskler bedre af og det ser visuelt mere ud som om du har rank ryg.

er sikker på i nok skal blive gode i to.

Kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 19:02

Tak Mette :)

Ja, min opstilling tjaa - den er bare lige sådan lidt mærkelig indimellem, især når min ryg driller lidt. Men jeg sidder selvøfgelig bedre når min ryg ikke driller. Men sadlen kan jeg bare ikke vænne mig til, den er hammer svær at være i. Der er absolut intet støtte hverken fra sædet eller fra knæstøtterne plus den føles stor i sædet i forhold til hvad jeg vant til, så jeg finder mig ikke god/stabil i den. Mine hænder får du mig ikke til at lave om på, jeg har klaverhænder og sådan er det og jeg har heller ikke mine hænder lukket om tøjlen. For sådan føler jeg at jeg bedst kan give efter og have en rolig, let hånd.

Men jeg arbejder på min opstilling dagligt og er obs på den. Synes dog ikke at den er SÅ slem at det ødelægger helheden.

Hun er meget stabil og rytmen er god, hun er meget taktfast at være på - også i sine øgninger. Dog er hun svær at være på i sine travøgninger, det er der vidst ingen tvivl om. Men i starten kunne jeg slet ikke sidde på hende, det kan jeg i det mindste nu. Det skal man jo ligesom til stævnerne :D

Duetten: Mange tak, det glæder mig at du ser det, det er præcist det samme jeg selv ser. Hun er også velredet da jeg går ind fra at hun bruger sig korrekt, er taktfast og er i en utvungen holdning :) Hun får mere og mere styrke hver dag der går og hun er skøn at arbejde med :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 20:17

Uden at have særlig meget forstand på dressur, vil jeg sige jeg synes det er nogle rigtig fine billeder. Det ser godt ud! :)
Afslappet og roligt, og skøn hest ;)

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,
and he'll listen to me any day."

Sagde

Freja med den lille cirkushest, Dixie

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 22:34

Fredag: Tak skal du have :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Ridebilleder....
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 00:18

Hun er godt nok skøn at se på! :-)

Sådan overordnet synes jeg det ser pænt ud, men jeg synes tiltider, hun ser lidt spændt ud og at ryggen mangler at komme op, samt måske en smule løsgøring ville få det til at se mere "flydende" og let ud :-)

Jeg tænker, at du kunne have meget gavn af at få "åbnet" dit sæde, så du kommer længere ned omkring hende og dermed lettere kan styre hvad der skal ske med dit sæde, og får lettere ved at blive siddende i balance, og ikke ryge ud af det stabile sæde, som det ses lidt i den frie trav og i changementerne :-)

Og så husk, at når du laver traversader, skal du sidde på det indvendige sædeben og dine skuldre skal følge hendes skuldre og dine hofter hendes hofter :-)

Men igen, hun er yderst smuk og i er helt sikkert på rette vej :-)

Væbner af den akademiske ridekunst :-)

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 00:27

Løsgørende hjælper desværre ikke. Hun bliver løsgjort hver dag. Men hun har kissing spine i sin lænd, så hun har derfor svært ved at løfte denne korrekt. Så alt i alt synes jeg jo hun klare det fantastisk og hun fungerer med sin KS på højere plan, det er der ikke mange heste der gør :)

Tak for rådene, dem vil jeg prøve når jeg rider igen. Du har ret med at jeg skal prøve at komme mere ned i sadlen, men det er bare ikke liiige så let med min ryg - og når man er vant til en masse støtte og et mindre sæde til sin ryg og så komme over i en hel åben sadel :(

Tak for din kommentar :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 11:05

Ridningen vil jeg ikke kommentere på, da jeg ikke har forstand på det :-) Men vil lige skrive om min erfaringer med sadler.

En sadel, der ikke passer til en, bliver man aldrig 100% dus med. Nu ved jeg godt, du ikke ejer hesten, men eftersom det er dig, der træner den så meget, ville jeg da spørge ejer, om hun enten har lyst til at finde en ny sadel eller om du må købe en sadel for egne penge, som du så bruger, når du rider hesten.

Jeg tror virkelig, det vil gøre meget for dig, især hvis du har en lidt ustabil ryg, der har brug for det dybe sæde.

Jeg ved godt det koster, men på sigt ville jeg altså overveje det, for jeg tror, det vil hjælpe dig meget, så du ikke skal tænke så meget på opstilling, men bare ride :)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

sadel...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 11:07

Rigtig fin ridning og super dejlig hest.

Er det ikke muligt du kan få lavet Cashew's sadel om til Lara så du sidder bedre? Af erfaring ved jeg hvor vigtigt det er med den rigtige sadel når man har dårlig ryg (sadlen skal naturligvis også passe hesten).

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

www.bricksite.com/romero

0
0
Svar på denne tråd

tttttttttttttt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 12:26

Tak for jeres svar, men der er intet at gøre ved det. Jeg må bare være i den sadel, desværre. Ejer kan ikke ride i noget med mere dybde i stedet pga hendes ryg (ja vi er to total handi ryttere haha) og derfor er jeg nødsaget til ligesom at finde mig i sadlen.

Jeg har solgt min egen dressursadel, den kunne ikke ligge på Lara :)

Jeg har ikke penge eller lysten til at købe min egen sadel og så smide på hende, det er ret mange penge at bruge på sin-ikke-helt-egen-hest og jeg vil gerne ud og have et kørekort til sommer (derfor jeg valgte at sælge Cashews sadler)

Jeg tror bare at jeg skal have lidt træning i den sadel også selvom jeg ikke bliver 100 procent med den. Plus min lænd jo gjorde lidt ondt i går og så bliver min opstilling endnu værre. Jeg skal have Eva (centeret ridning) ud i Februar eller Marts måned, der har jeg pengene, så håbre jeg hun kan hjælpe mig lidt med min stive ryg/lænd og at sidde bedre :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 12:43

Jeg ville lige sige at jeg nu har kontaktet Eva Tirstrup igen og skal have hende ud i Februar måned, jeg glæder mig helt vildt. Håber hun kan hjælpe mig med min opstilling, trods den dårlige sadel :)

Tak for hjælpen - hvis i har nogle gode øvelser ellers til hvordan jeg kan prøve at arbejde med at løsne op i min lænd og komme mere ned i sadlen at sidde til trods, så kom gerne frem med dem.

Jeg får dog altid 7 i opstilling til dressurstævner.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 13:57

Ja okay, hvis du også sparer op til kørekort, kan jeg godt forstå din prioritering :-) Men skulle du en dag komme til penge (man ved jo aldrig ;-) ), mens du stadig rider Lara, ville jeg stadig overveje at købe egen sadel, selv om det ikke er din hest.

Lyder spændende med Eva :-)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

tror at
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 16:09

tror at den rytme e.l. der savnes, måske er pga. racen?

Welsch cob , er det ikke en kørehest?

Det ser ikke ligeså elegant og svævende ud om en alm. dressurhest, DV, hannovenraner etc. Men det vil altid se tungt ud, friesere kommer jo også sjældent til tops. De har selvfølgelig anlæg for piaffe, men det er jo ikke det eneste, der kræves.

Men med racen og kissing spines er det rigtig flot.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 18:44

Julie: Ja, men jeg spare samtidig også op til en hest og det vil jeg hellere priotere end at skulle ud og købe egen sadel til hende her og så stå med min evt nye hest og så kan den sadel ikke lægge på den. Det er for mange penge.

Hippo: Det skal jeg ikke kunne sige, jeg synes selv vi er fine, taktfaste og harmoniske. Ja, jeg har da lidt lange ben - men jo, hun er Welsh Cob. Hun har været kørehest inden hun blev ridehest og startede faktisk først som ridehest da hun var omkring 8 år gammel. :)

Og nej, hun ser bestemt ikke så elegant ud som en DV og det vil hun heller aldrig komme til og det ønsker jeg heller ikke hun skal ;) Hun er en Welsh og det præg vil jeg gerne have hun beholder. Det er ski ikke kun DV'er der kan gøre sig på konkurrencebanerne :D

Lara kan også lave nogle piaffetrin og hun har nemt ved samlede øvelser da hun generelt har nemt ved at sætte sig bagtil :) Så piaffe-trin, galop piruette træning og diverse falder mere naturligt for hende at lege/øve ind i hende, end fx en stor DVer :)

Tak for din kommentar, det er jeg glad for at du synes :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes jo
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 20:46

Hun er fantastisk, men det ved du jo :) og jeg synes jo så de lidt "tungere" heste ser mere elegante ud når de virkeligt spadsere end de typiske dressur heste

Hilsen Signe og mini prinsessen Karolina Og nu også med føllebøllen Fanta..

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 02:01

Ihh altså tak Signe :)

Du er altid velkommen til at komme forbi og få en lille tur på lille Lara.

Jeg synes nu også tunge heste kan se fine og elegante ud og vi kan jo gøre os mod de der DV'er med lange, tynde ben og svævende gang - for det har vi jo efterhånden gjort et par gange snart - også i de højere LA'er :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 20:03

Ja okay. Ny hest er jo også vigtigt ;-) Og så er det selvfølgelig også bedre at have penge til en god sadel til den, når tiden kommer :)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 09:06

Jeg vil sige at centreret ridning er en rigtig god - og Eva Tirstrup er skide dygtig efter hvad jeg har hørt - og centreret ridning er godt, når man har lidt dårlig ryg...

Men man kan gøre meget selv..

Hvis man har mod på at træne - alt det træner er sådan nogle små bolde, man kan træne fødderne på - sådan nogle små grønne nogle, som man ligger under hvert sædeben og som gør det nemmere for dig som rytter at have den korrekte bækken position i neutral - frem for at komme til at vippe i bækkenet.

Når du lige har fået noget introduktion til boldene er de ikke svære at ride med selv.. jeg gør det flere gange måneden ligesom jeg i øjeblikket laver opstillingstræning hver gang jeg rider - med udgangspunkt i centreret ridning.

Du laver lidt de samme fejl som jeg laver - og det er ''bare'' at du får en forkert position i bækkenet.

Det er ikke hamrende svært at rette - jeg har selv været der og jeg retter det på mig selv jævnligt når jeg kan mærke, at jeg er faldet tilbage i gammel vane. Når man har dårlig ryg - og som mig - også dårlig nakke, så er der nogle fysiske begrænsninger, der gør, at det er sværere end for andre.. ;o)

Når du får lært at bruge dine mave og rygmuskler rigtigt - lidt ligesom når man træner pilates faktisk, sådan at du bruger dine mavemuskler til at hjælpe dig med de fysiske udfodringer du har, så forsvinder den fejl, som mange åbenbart mener ødelægger helhedsbilledet....

Jeg ser blot en rytter, der har en dårlig ryg - og som følge heraf kommer til at vippe i sit bækken frem for at blive i neutral pga. fysiske udfordringer - intet andet.

... og hvor er det i øvrigt en fantastisk dejlig hest du har dig.

Hvor er det dejligt at se, at hun bare arbejder så super godt under dig.

Der går længe i mellem, at jeg ser en hest, så velredet, så godt arbejdende i ryggen og så naturligt sat, som den her.

Jeg kikkede specielt på bilelderne af øgningner (fandt dit album på HG - min computer vil ikke vise billeder på HN of some wierd reason) - og de taktfejl som plejer at præge traditionel ridning - ja dem ser jeg ikke...

Jeg tager hatten af for det arbejde du har gjort ...

.. og luk ørerne for dem der siger du sidder frygteligt... det er ikke det jeg ser.. blot en rytter med visse fysiske udfordringer.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 12:04

Mange tak Horsmanshipfan :)

Jeg prøver jo alt hvad jeg kan for at sidde korrekt og pænt osv. Men det er virkelig svært indimellem. Synes jeg har siddet værre for nogle år siden.

Jeg har gået til pilates et halvt års tid, men stoppede fordi jeg ikke havde tiden til det. Men jeg kan godt forstå de ting du skriver mht mavemusklerne. Men det er svært når ens ryg bare falder sammen om man så går, rider, sidder eller hvad man gør. Så mine skulder falder sammen og frem, kan ikke have en helt ret ryg og mit bækken derfor skydes frem. Så du har ret i det du skriver med opstillingsfejlene :)

Og tak for rosen til min ridning og Lara. Jeg er meget stolt af hende - og mig selv - at vi kan være med på stævnebanerne med mig som handi rytter og Lara som har en fysisk skavank. Plus hun ikke er en DV med lange og fornemme ben ;)

Får også tit ros for kiropraktoren over hendes muskelsætning :)

Ja, de frie trave ser man tit taktfejl i eller mærkelige momenter, men Lara står bare naturligt ude foran - hun har lært at man skal gå foran lod/i lod og man skal bruge ryggen, også i øgninger og alle øvelser - ellers laver hun dem ikke korrekt. Jeg vil ikke indlære forkerte ting og usunde ting i hende :) Hun skal kunne lave det korrekt. Hvis hun ikke laver tingene korrekt - så går hun desværre hurtigt i stykker med det ks hun har. :)

Nogen ting har hun også svært ved, såsom alm. bøjning i de små volter, men så forlanger jeg bare lidt mindre og så må vi få det mindre til stævnerne. Ligesom hendes skridt, hun skridter ikke særlig godt over ryggen i den samlet skridt, så må vi få det mindre i procenter. For jeg vil ikke presse hende til noget hun faktisk ikke fysisk kan.

Jeg lukker ørene for det meste, tager hvad jeg kan bruge og kommer videre :D

Tak for hjælpen.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 15:58

jeg tror faktisk jeg har set jer live

da den lille fis satte i fritrav skrådt igennem var både hest og jeg ved at fise ud af ridehuset

hun er en fin lille hest :)

Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 16:12

Det lyder altså bekendt...

At ryggen ikke er stærk nok og derfor falder du sammen....

Det kan dog med rigtig meget træning sagtens lade sig gøre.

Hvis man træner det rigtig meget og er opmærksom når man rider på, hvornår man sidder og måske bruger boldene lidt mere i perioder, hvor man føler man har lidt mere ondt.. ja så bliver opstillingen over tid ganske meget pænere..

Hver gang jeg får skyld for at trække hælene op af søster (der er konkurrencerytter i spring på LA-MB niveau), ja så tager jeg boldene og fokuserer på at få den rigtige stilling i bækkenet..

Hun har i hvert fald i en periode beskyldt mig for ikke at kunne træde mine hæle ned.

En dag så gad jeg så ikke høre mere på det og så trænede jeg min opstilling lidt itenstivt og fik styr på balancen - og så har jeg ikke hørt for det siden.

Jeg får dog en instruktør i centreret ridning ud i morgen - hvis vejret tillader det, for vi skal være ude - og så håber jeg det kan hjælpe mig lidt på vej.

Sådan at jeg kan nøjes med at blive holdt i ørene hver måned, måske hver 2. måned.

Med hensyn til pilates - nu hvor du bor i KBH-området, så ville jeg overveje at finde ud af om træning hos http://www.denintilligentekrop.dk er noget..

Jeg ved hun har hold i stor KBH men jeg ved faktisk ikke præcis hvor og om der er for langt.

Ellers så køb hendes DVD'er..

De er skide gode - og så kan du træne, når du har tid.

Der findes også både bøger og DVD'er til centreret ridning - men det bedste med lige præcis centreret ridning er faktisk at, du får en ud og viser og så selv træner de øvelser i snakkede om kunne gavne din opstilling..

Jeg har nogle af trænings DVD'erne fra hjemmesiden og jeg af erfaring at de er skide gode.

Pilates øvelserne bliver i hvert fald svære nok til at udfordre selv en erfaren udøver.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 16:28

Gandalf: Haha - hvor var det henne?

Meget sjovt du har set os live, vi er også ude til mange stævner - næsten hver weekend, sådan lidt rundt omkring :D Startede du også selv eller hvad?

Horsmanhip: Jeg synes desværre ikke jeg har tiden til det i hverdagen, at gå til pilates. Men jeg gik ½ års tid hos min fysioterapeut :)

Jeg får Eva ud i Februar og så kan hun vise mig alle tingene og hjælpe når mine problemer indtræder. Har allerede haft en mail snak med hende og hun har fået en ide at mine skavanker :D

DVD lyder faktisk ikke dårligt. Så kan man jo lave det herhjemme. Er sikker på jeg ville kunne få min mor med på ideen nemlig :D

Kender du en bog om Centeret ridning?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 16:32

sandra

det var på albertslund :) i det lille ridehus mener jeg

jeg red rundt på en frieser :)

hehe hvis jeg tog mit hoppedyr med til stævne ville hun få et hjertestop

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 16:34

Var det til stævne på Albertslund eller træning?

Hvad hed hesten?

Haha - et hjertestop, ja altså Lara kan virkelig knalde af nogen gange i de frie trave der :D Der er MANGE der glor ude til stævnerne når vi kommer ind på opvarmningen og de ser hende skridte rundt blandt hestene der også skal starte LA5. Så tænker folk bare "eeeej, joke"? Lige indtil vi begynder at lave øvelserne, den frie trav - så spærre folk alligevel øjnene op :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 16:38

jeg står i stald i 5 :)

vi flyttede derop d. 25 december, og "vi" er en veninde og jeg der sammen har en friser hoppe der hedder laura

jeg gloede også noget da hun lige spændte op og tog den skrådt igennem, blev helt forskrækket men mit hoppedyr fik lavet nogle yndige schenkelvigninger (staves?)

den er altså vild den frie trav!!

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 18:18

Haha ej hvor sjovt - kan jeg slet ikke huske :D Men vi er selvfølgelig også en del pensionære på ARK. Så må du da lige komme ind og sige hej en dag. Vi står inde i stald 5 :)

Jeg tror du mener i står i stald 4 ;)

Har din veninde kort blond hår? Og har frieseren sådan nogle røde gamacher ? For så tror jeg at jeg har en ide om hvem i er :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 18:24

ja der er en del

jamen det skal jeg nok, ja det er hende, hehe tænkte nok de røde gamacher ville blive bemærket :D jeg er så hende med det store krøllede hår (og barnevogn) ja mente stald 4, jeg fjumre hele tiden rundt i de tal

men fin er den lille lara ihvertfald..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider