|
|
| Fiona og hesteklipperen... |
|
|
Fiona bliver 2 år den 3. marts og hun er ret cool overfor alting. Havde klipperen med ude på rideskolen, da Sammie skulle klippes, så da jeg kom hjem skulle Fiona lige se, hvad det var... Kan man være mere cool?  Kvaliteten er forringet - men hun er så sød, at jeg er nødt til at dele den med jer 
Hilsen Jannie Øgårdens Sammie RDH Wendy Klint ERDH Sydvillegaards Fiona Sydvillegaards Zander til salg - helbror udtaget til Herning 2013 GRAFIKER www.nokke.dk HESTENE www.sydvillegaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tryg og afbalanceret |
|
|
Hvor dejligt at se. Hun regner med at verden er et godt sted at være og så er det da en spændende oplevelse at møde en hesteklipper. Og nu har hun slet ikke nogen følehår tilbage på overlæben  Jeg elsker at se heste, der er trygge og i balance.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Ha ha - alle hår er nu intakte  Ja det er dejligt så tillidsfuld hun er - alt jeg byder hende tager hun heeeelt med ro.
Hilsen Jannie Øgårdens Sammie RDH Wendy Klint ERDH Sydvillegaards Fiona Sydvillegaards Zander til salg - helbror udtaget til Herning 2013 GRAFIKER www.nokke.dk HESTENE www.sydvillegaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456... |
|
|
Hihi, sikke en glad og nysgerrig mule du har der - Og hun har! "føle-føle-føle" Hun virker super cool, og ser rigtig sød ud. Held og lykke med hende! 
Anne Sofie // Bayer Nu med Iris' Roar Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskift |
|
|
Stop nu da, hvor er hun sød  "Hvis jeg ikke må bide i den, gider jeg da bare ikke, NÅ!" "Ej okey, prøver lige igen" 
*Her skulle der stå noget meget smart og klogt* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Tak for de søde kommentarer  Ja jeg synes også hun er super skøn, den lille fis...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiona... |
|
|
Hvor er hun bare skøn  Der bliver vist ikke de store problemer med at klippe hende, hvis hun skal det - når hun engang skal være ridehyp 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011 & 2012 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Nej håber hun bare står og sover mens jeg skal klippe hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååååår |
|
|
Nåååår hvor er hun sød! Det ligger åbenbart til de der Fiona'er at være, søde, smukke, nuttede og totalt cool oven i deres hoveder!!! Hvor stor er hun nu?
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Hun er stadig kun 158 cm.! Hun har ikke vokset i laaaang tid... Håber da hun snupper et godt stykke endnu til mine lange stænger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon ikke? |
|
|
Mon ikke  Min Fiona var 3½ da jeg fik hende hjem, og der var hun 163 cm i stang, nu er hun 170 cm i stang Så mon ikke hun nok skal blive rigelig stor?
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Det håber jeg så sandelig! Jeg er jo 184 cm. så hun SKAL gro!!!  Sammie er 173 cm. og passer perfekt til mig. Ellers må Zander blive min nye dressurmule - for han skal nok snige sig op på en god højde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja jeg så du har sat ham til salg! De er jo begge to hammer lækre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg har ikke lavet en annonce med ham - blot skrevet han er til salg men det er nu maaaaange måneder siden. Kan jo ikke beholde dem begge - og vi skal have ifolet hans mor igen. Jeg tager en dag af gangen og ser hvad der sker... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|