Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

På tur med Winnetou
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 17:45

Flere billeder fra os af ;) Håber ikke i er trætte af alle de billeder jeg lægger ind ;)

Men først vil jeg sige at hans navn har været stavet forket i al den tid jeg har haft ham, det staves på samme måde som ham indianeren :)

En af pigerne ude fra stalden synes hun ville tage lidt billeder af os, så vi tog på tur, og der var jo en kæmpe vandpyt, og min hest bryder sig ikke vildt meget om at gå i vand, men efter lidt overtalelse, så kunne vi trave igennem, jeg ligner godt nok en sæk katofler, men var fald af grin over ham :D

Billede

^Tror han tænker "addddddddd" ;)

Billede

Billede

Billede

^Elsker det her billede :)

Billede

Billede

Billede

^Trave kan den lille dreng :)

Billede

Lille ponydreng :)

Billede

Og så har han vinger på numsen :D

Han er desuden vokset 2 cm mere :) Så nu måler han 155 :) Nu skal han have lidt pause :)

Og så har jeg fået til opgave at ride to 4års holsteiner til af ham jeg har købt Winne af, for han synes jeg har lagt en godt stykke arbejde i ham :) Blev godt nok overasket over det, for så god er jeg da nu hellere ikke :) Det sagde jeg, at jeg ikke var god nok til, og så remset ejeren ellers lige op med hvem der var blev lært op hos ham :) Så jeg glæder mig :) Dog er hoppen megt flyvsk og har kostet mig en lille flænge i læben, da jeg skulle have longen på hende...

Dem kommer der lidt billeder af senere :)

Sagde Berit:)

Den lykkelige ejer af den plette pony Winnitoo :D

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd

Winnetou
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 12:27

Så mange der har kigget og ingen der har lagt en kommentar :(

Sagde Berit:)

Den lykkelige ejer af den plette pony Winnitoo :D

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd

Fin plettet forvokset pony
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 13:07

Jeg synes det er en fin lille plettet hest.. Selvom den ikke er for stor passer den dig jo rigtig godt i størrelse...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider