|
|
| Årgang 2011 (max 3 billeder) |
| Forfatter:  |
Havila |
| Dato:  |
16-12-2012 11:42 |
|
Nu er der tråde med årgang 2009-10, men vi vil da også gerne se de dejlige 1 års. De er jo som regel ikke det kønneste, men forhåbentlig indfrier de alligevel hvores forventninger. For at tråden ikke skal blive for uoverskuelig, holder vi os til max 3 billeder  Hedens Ruder Knægt Far: Hedens Le Mioche (eft. Michellino). Født: 20. april 2011. Forventes højde 1.65-1.67.  Elsker den lille hest Andre der har 2011 børn??
Venlig hilsen Nanna dressurrytter i bedste hyggestil Hedens Ruder Knægt Stald Vesterbys Son-Goku
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg har to fra 2011 gående hjemme hos mig, den ene er min egen og den anden er til som selskab til hende. Først min egen: Al Safiyyah OX araber, efter Said El Dine og ud af mine egen hoppe Ja'thopa. Født: 7. maj 2011
Også er der men lånehest: Hayah Al Najeeba OX Araber, efter Said El Dine og ud af AB Felicia Født: 13. juni 2011 Alle, undtagen det første, er fra i sommers. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabal |
|
|
Jeg har to dejlige 2011-børn. Men synes det er ganske ondt, at skulle udvælge 3 billeder af dem Det kan man jo ikke! Først min varmblodsdame Fabrix Amazing Grace Afstamning: Uno Don Diego /Loudini Født: Slut maj 2011 Forventet højde: 170 +/- November: December:
Min DSP-dreng Vasegaardens Lille Lucifer Afstamning: Tornado xx /Marchi Født: Start maj 2011 Forventet højde: 145 +/- Juni: December: (pt. mere nuttet end decideret køn  )
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Bandit |
|
|
Hero Von Hestebjerggaard Afstamning: Imenns /Kaiser Wilhelm Født: 27 marts 2011 Forventet højde: 170 +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cayenne |
|
|
Her kan vi jo være med  Cayenne af Schade BH Romanov/Sandro King
Med venlig hilsen Sheila-Maria, Ruwena, Canyon og Cayenne :o) Skovbo-Hermeliner.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De dejlige 2011-plage |
|
|
Altid rart med sådan en billedtråd. Synes dog, at det er svært at udvælge 3 billeder når nu man har SÅ mange  Min 1,5 års dv-hoppeplag, Que Kimer e. Quinton. Må ærligt indrømme at min pige er lidt bamset og højrøvet. Desværre tror jeg også hendes smukke trekantede stjerne er på vej væk  Billeder fra December 2012 Billede fra starten af oktober 2012
// Mille - Med et par gule og en lille brun i stalden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God tråd :-) |
|
|
Smukke plage I andre viser  Har to 1,8 års plage herhjemme. Billederne er taget i november og desværre lidt mørke... Første plag er Raashan APN. Han er efter MB Karatt x Al Wahiba Janan. Født 13. april 2011. Anden plag er Majjar APN. Han er efter Najjar x Ma-Ajmala. Han er født d. 8. april 2011. Og så lige et enkelt sommerbillede.
Mvh. Pernille
Raashan APN OX & Majjar APN OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selv om i snart kaster op ;) |
|
|
Så viser jeg da lige en af mine shetlandsponyer frem igen  Hun er 1. år  og mini shetlandspony hun bliver kun omrking 80-82 cm høj. Hun hedder Brafs Mynthe
www.Aastrupgaard.dk Kvalitets ponyhingste tilbydes til bedækning. Knabstrupper, Welsh og Shetlandsponyer. Samt salg af ungheste. Både føl og 2 års sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GO Filique |
|
|
Her er min lille Fiehest... Oldenborg/fuldblod, 50% M: Bøgens Tina e. Top of Class F: Findus B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog... |
|
|
Jeg har også en årgang 2011. Han hedder Lawell, men bliver egentlig bare kaldt Klaus i det daglige. Far: Bøgegaardens Laurino Mor: Wega (RDH) Morfar: Weltjunge Han forventes at blive 170+ stg.
Mvh. Regina Sørensen Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro og min smukke avlshoppe Wega.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1-års.. |
|
|
Her er min 88% oldenborghoppe fra juni 2011 fotograferet for et par dage siden. Det er desværre lidt svært at tage billeder af en sort hest i sneen  Det er Tronkærs Unni efter Unions Big Ben og Compact, som hilser på naboens pony føl fra i sommer. Anne-Marie
Tronkærs Unni sælges oldenborgplag af bedste afstamning Oliver Fjordlyst sælges meget velgående fjordvallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sweetie |
|
|
Vi har egentligt 3 1-års, men det har knebet med at få taget billeder af dem. HIngsteplagen har været på sommergræs i byen hele sommeren, og ponyen glemmer vi vist bare fordi hun er en "beholder". Men vi har da et par billeder af Sweetie fra i sommers. Sweetie er født 1. maj 2011, hun er hannoveraner og efter Stevie Wonder - De Noir - Boheme - Weinberg. Hun er 6. generation jeg har af den hoppestamme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har to plage |
|
|
Jeg har 2 stk plage fra 2011 Først Castana L født 6 Maj Far er Churchill Mor er Fiona. Så er der Safran L født 11 juni Far er Gørklintgårds Santos Mor er Miss Dior.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678.... |
|
|
Smukke plage i har  Her er min et års ox hingst. Billeder er tager 14 december 2012. RP Garibaldi Far: Ajman Moniscione efter WH Justice. Mor: Mataja Rodania efter Ansata Sinan. Født: 25. april 2011. Forventes højde 156-158 stg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukke plage |
| Forfatter:  |
Thea og ♥Leyenda♥ |
| Dato:  |
18-12-2012 10:43 |
|
Her er min 1-års:-) Leyenda er en PRE efter Ballesto II og Esmeralda SK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig tråd.. |
|
|
Jeg har også en skøn årgang 2011 hjemme hos mig. Min store stolthed Shirefarm Painted Pegasus født. 25. januar 2011. Billedet nedenfor er taget på hans 1 års fødselsdag i januar hvor han målte 152,5cm: Og her er min smukke dreng dagen inden han skulle på Store Hestedag i Roskilde for første gang, hvor han klarede det så fint: Her er han så i den første vintersne i år. Min "lille" dreng er vidst blevet stor: Tak for en skøn tråd, dejlig måde lige at kunne vise lidt billeder uden at lave den helt store tråd. Og dejlige heste i alle sammen har.
Den Stolte ejer af Shirefarm Painted Pegasus og Shirefarm Jack of Hearts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årgang 2011 |
|
|
Uh, ja jeg havde jo også kig på smukke Ruder Knægt - men da jeg bor på Sjælland han i Nordjylland, blev det ikke til noget - men smuk er han altså!! Jeg købte i stedet han her: Bjerregravs Bogart 100% oldenborg F - Lamour af Støvlebæk MF - Max Ravnholt Født maj 2011 forventet 160+ cm fra han 1 års fødselsdag Bogart blev kastreret for en lille måned siden, og er pt. udlånt, da jeg er gravid.
Sagde Ditte
Rytter (pt. kun klapper) af skønne MB Karatt OX og med babygirl i maven - termin marts 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 2011 |
|
|
Min dejlige tinker pige efter Lindholms fætter guf, sidst jeg målte var hun 139 og meget højrøvet så tror hun når op på 146-148 fuldvoksen, urtoligt når fætter guf kun er 132.. Uha, elsker min "lille" hest hun er alt det jeg drømte om da jeg så hende første gang som 3 mrd gl
<3 Fjordbamsen Idun og Tinkerpige Blue Bellis <3 RIP Min smukke tøs <3FIE<3 7/5/1986-1/2/2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg har en tyk lille undermåler fra 2011.. Optima er new forest, alt for lille og kortbenet, men sød og perfekt på alle andre områder Eget avl. F: Sophienhof's Maroon MF: Monzon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Friis' Perle |
|
|
Friis' Perle er min knabstrupper, født d. 13. maj 2011. Hun er vel omkring 155-158 cm i stang nu. Mor: Friis' Regina KNN2394 Morfar: Figaro Af Hallundbæk KNN147 Far: Theis af Virklyst KNN179 Pt. har jeg desværre kun sommerbilleder...
Billedet her er fra juli/ august måned. Min vallak der står ved siden af hende er 157 cm i stang.
Og så er hun en rigtig putte.prinsesse
Med vinterpelsen er der kommet en usædvanligt langhåret mule!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|