Lidt opdateringer fra min front;
For en måned siden nu - sagde jeg farvel til min bedste ven gennem 6 år. Jeg savner ham dagligt, jeg tænker på ham dagligt - men jeg kan nu begynde at smile over det end at græde. Jeg kan mærke at beslutningen var rigtig, at han ikke skulle være her mere for han havde det til slut - ikke godt. Jeg er mere lettet end jeg længe har været - selvom jeg savner ham så meget. Jeg savner hans vrinsken når man kom til ham i stalden, jeg savner hans mærkelige personlighed. Jeg savner ham fordi han altid fulgte efter mig uden at sætte spørgsmålstegn ved det. Jeg elskede den hest...
Men man må jo videre - selv jeg må videre og videre kom jeg. Videre på den gode måde, for jeg vil aldrig glemme Cashew og han vil altid være der.
Men på hestefronten ja...
Min veninde har jo denne her lækre og super skønne Welsh Sec. D hoppe ved navn Lara. Lara er 13 år gammel, brugt som kørehest til hun fyldte 8 år gammel. Tilredet og trænet i dressur sent og er derfor ikke aldersvarende uddannet.
Som nogle af jer også har læst i nogle af mine stævnetråde - så har jeg redet Lara nu i godt to år. Eller dvs jeg startede med at undervise parten på Lara. Så blev det til at jeg begyndte at træne Lara op i dressuren. Hun kunne jo af gode grunde - ikke så meget da vi startede hende andet end alm. grunddressur, en lille hidsigprop som ikke havde meget balance og som ikke rigtig kunne noget.
Idag ligger vi og træner M øvelser og jeg er så stolt af hende - men også mig selv 
Well.... Efter Cashew blev aflivet besluttet ejeren af Lara at jeg skulle være part på Lara fremover. Jeg var det faktisk næsten allerede, da jeg har redet Lara som min egen hest det sidste års tid. Både træning, uddannede hende og redet hende til stævner.
Så ja - det lå ligesom i kortene og jeg er SÅ glad for ejer har givet mig den mulighed.
Så jeg sagde ja tak. Så fra den 1. januar er jeg part på Lara indtil jeg igen - har lysten og tiden, samt pengene til min egen hest hvilken nok først er om 1 eller 2 års tid.
SÅ til dem som ikke har set dejlige Lara - her er hun: (billede SPAM - blandet)
Stævne
Præmieoverrækkelse til stævne
2 plads
Stævne
Springe kan hun også - her med min veninde i sadlen.
Dressurstævne
På marken i sommers
Dressurstævne
Træning på banen
Træning - travers
Træning - galop travers
Stævne
Træning
Dressurstævne
Schkelvigning
Galop øgning 
Stævne