Synes det ser godt ud har dog nogle rettelse..
skulderne ned (hvis ikke det er din jakke der snyder?) og så slap helt af! du ligner en pind der bare prøver at sidde fast. prøv at slappe af og få dine hænder på højkant så du ikke låser.
Nu er jeg ikke proffessor i hackamore og bidløst generalt men synstes det ligner du strammer meget? hænderne mere frem (ikke ret meget men lidt) og så ''leg med bidet''
men synes faktisk det ellers ser rimelig godt ud og især hvis du får rettet op på disse ting.
så er der også lidt du skal have arbejdet på ang. hesten..
Det ligner den fjordbolle løber afsted med dig og du ikke rigtig kan styre den. Du burde give den løsere tøjler så den har chancer for at komme ned og frem og bruge ryggen. dens bagpart hænger lidt og ryggen vender forkert som mange andre allerede har nævnt. Prøv lidt volteøvelser da det er rigtig godt for ryggen. stil den så ind mod volten og pas på med at den ikke skyder skulder.
Du kan også prøve lidt temposkift. altså på langsiderne presser du hesten frem i øget trav og på kort siderne ned i arbejdstrav igen. sørg for at du og hesten er som en bue der spændes og skyde med på kortsiderne. Altså når du øger på langsiden så lige inden du kommer ind på en kortside så samler du hesten en smule mens du lader den drives lidt frem af. do stadig i en rolig trav. så hesten bliver parat på at så skal ske noget. det gør du indtil du skal på langside igen hvor du så ''giver slip på buen'' og føre hænderne lidt frem så hesten for lov til at søge frem. efter lidt tid vil hesten automatisk søge frem på lang siderne.
Det har hjulpet mig og min egen rigtig meget! og kan godt lide ideen med buen
sørg dog får at hesten ikke kommer til at hænge på tøjlerne