|
|
| Ku du tænke dig at ride på en boulonnais |
|
|
Jamen så har jeg da en boulonnais til rådighed  Værgo' ta' en dejlig frisk skovtur i sneen med min ti årige Opaline  - ja, hun er en bred dame, men skøn! I får lige et billede med af hende fra en anden vinkel inden, så i ved hvad i sætter jer op på: .. og værsgo og rid! 
Videoen er taget med det nye GoPro kamera 
Gør Livet Til En Fest - Rid Sydtysk Koldblodshest:D ....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddd |
|
|
Skøøn skønn hest - men sikke noget rædselsfuldt musik du har sat på videoen :S Kunne du ikke bare have sat noget stille og roligt noget på så man kunne nyde skovturen 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hæhæ.......... |
|
|
Jeg skal nok se om jeg kan lave en 'stille musik video' næste gang 
Gør Livet Til En Fest - Rid Sydtysk Koldblodshest:D ....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hahahaha hvor sjovt  Hvilket kamera siger du det er? Aner bjælde om alt det der teknik 
*Her skulle der stå noget meget smart og klogt* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ville meget hellere prøve en tur IRL. Er vild med dine "bullenæser" 
Hilsen Iben ... Der findes 3 slags mennesker: dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle. .............. Mor til Oscar - født 1. juni 2008 Carpe Diem - Grib karpen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeee |
|
|
Tak for turen. Det er da godt nok en skøn frisk hest du har. Jeg er vant til min rolige Quarter der ikke gider bæne sådan afsted.
Pragtfuld prinsessepony sælges. Spændene farver, let at ride. Går nemt i trailer og lastbil. Stævnevant. Se mere på min præsentation. Sulten? www.halv-gris.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak for en super god tur!  Sikke en herlig hest du har dig. Man bliver jo naesten helt fristet til at lade varmblod vaere varmblod...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skovturrr |
|
|
Skøøøn tur! De der go pro kameraer er bare geniale! Min veninde havde lånt et med da vi var på skiferie i vinters, og man får nogle fantastiske film kunne være jeg selv skulle spare sammen... Fed video - synes da musikken passer godt til, tempoet er jo højt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak for turen Man får helt lyst til en tur med hesten i sneen efter at have set din video 
Mange hilsner fra Dorte -nu med den skønne Stald Carès Spartacus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ej, tusind tak for den lækre tur på din skønne hest  Super sjovt idé - Som Jeanette spørger, hvad er det for et kamera? Må hellere komme afsted på tur i skoven imorgen.....
sagde Charlotte med Malú og Musse en oldenborg og en pippipony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Tak for turen!!  Jeg skulle gerne ride en boulonnais "på ordentlig", men jeg skulle endnu mere gerne hente den der skov og placcere den der jeg bor.... Vi har desværre ikke skov i rideafstand, og jeg savner skoven..... Suk.... Men så fik jeg da i alle fald følelsen af en skovtur, og tak for det!  Dejlige heste du har, forresten 
Marit  - hestemassage tilbydes på Sjælland -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Rædselsfuld musik?! Ej Sandra, kom igen!  Det er da ti gange bedre end justin bieber og hvad de ellers hedder nu til dags. Sangen bragte mig tilbage til min gymnasietid, og tak for rideturen! hvor så det bare vildt hyggeligt ud, blev helt misundelig! Dejlig hest du har dig  Og lad endelig være med at bruge stille musik, vi skal jo ikke falde i søvn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle sammen :) |
|
|
Tusind tak for de søde kommentarer Ja, Opaline er en dejlig hest, også på tur Derfor synes jeg også i andre skulle ha en tur! Ang. musikken, så valgte jeg også netop én med lidt gang i, da jeg primært rider galop i videoen hehe.. men smag og behag, men det er jo en klassiker (sangen). Synes i alle skulle komme ud og ride i det 'friske' vejr det skønt, bare husk varmt tøj! Kameraet er det nyeste GoPro HD HERO3. Det er min kæreste der har købt det. Han har købt det hjem fra USA, da prisen var billigere så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456... |
|
|
Ejjj, jeg blev snydt, jeg så bare overskriften, var naiv (og lidt for hurtig) og tænkte "øh, hell yes, stik mig en!", men jeg kunne godt lide turen, tusind tak for den... Åhh, hver gang jeg ser noget med koldblodsheste bliver jeg bare bekræftiget i, at det er sådan én jeg skal have når studierne er færdige om 1,5 år, og jeg lige har haft fast job et halvt års tid. Tak for kigget! 
Anne Sofie // Bayer Nu med Iris' Roar Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ej hvor hyggeligt! Tak for turen. Ville dog meget heller prøve at ride sådan en, in real life! 
- xoxo - Nanna - You have not lived, until you find something worth dieing for! "Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig video |
|
|
Ej Sandra altså! Jeg fristes lidt til at skrive om der er gået noget galt i din opdragelse, siden du ikke kan li Nirvana - det er jo nærmest kult.:-) Musikken passer helt perfekt til videoen! <3 Men hold nu op en stor galop din hest har!!! Hvert galoppering føles jo som et ondt år! 
Mvh. Lea If horseback riding was easy, it'd be called football.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rædselsfuld musik? |
|
|
Grundrytmerne passer da rigtigt godt til galoppen  Sandra - Musik-ignorant  Fin video, dejligt forfriskende med noget musik der ikke er det evige jyde-pop 
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu må jeg altså |
|
|
Støtte op om Sandra... "Sandra, jeg holder 100% med dig ang. musikvalget" faktisk skyndte jeg mig at skrue helt ned for lyden ret hurigt  Ellers skøn ridetur, dejlig hest og er næsten ikke spor misundelig på du har en skov i nærheden at ride i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak |
|
|
for den dejlige ridetur.... KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak igen til alle sammen :) |
|
|
Tak for fine ord  Jeg er glad for at i nød turen  Og hvis i er friske kommer i bare til en tur IRL Jeg gør altid gerne reklame for boulonnaiserne, for at lokke flere ind i den 'verden' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville jeg |
|
|
vildt gerne, du bor bare sååååååååå langt væk  men kommer måske ud at ride imorgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gooood reklame |
|
|
Hun er bare fin, og sikke en dejlig ridetur og område I rider i Lækkert. Tak for turen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil oooogså .... |
|
|
Sød idé, selv om jeg også blev lidt skuffet over at det kun var en virtuel ridetur (-: Lav lige en film mere, når træerne har små lysegrønne blade, ikke? (med ordentlig musik please) I øvrigt troede jeg sydtysk koldblod var det samme som BMW-boksere, rart at også jeg kan blive klogere - din udgave er da en anelse mere charmerende (og kan bruges året rundt) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak for den skønne tur  Og hvor var det rart endelig at se sådan en video, hvor rytteren kigger frem. Mange af de spring/ jagter jeg har set med sådan et kamera, kigger rytteren konstant ned i nakken på hesten og det er faktisk ubehageligt at se filmen.. Jeg bliver helt stresset over at jeg ikke kan "se fremad" på hvad der kommer længere fremme.. Nirvana 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nirvana <3 |
|
|
Tusind tak for turen! Jeg har ikke redet i evigheder, så det var bare skønt  Og tak fordi du mindede mig om min Nirvana Unplugged cd, jeg straks vil finde frem af gemmerne... uuuh hvor skal jeg bare hygge i aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|