Som så mange andre vågnede jeg op til minimum 15 cm. sne her til morgen.
Og så havde jeg lige tjansen med morgenfordring + udluk, men vejene var SPEJLglatte, så min bil med sommerdæk skøjtede rundt
Jeg trillede derfor pænt tilbage i indkørslen og fik en veninde fra stalden til at tage min tjans - DEJLIGT med hjælpsomme stald-makkere 
Nå, men efter vinterdækkene kom på dytten skulle det smukke vejr udnyttes, så det blev til et par nye billeder af min dejlige Pallehest
For pokker hvor er jeg dog kommet til at knuselske den hest
Har endelig vundet hendes tillid - hun er gået fra at være komplet ligeglad med mig i alle situatiner; løb fra mig når jeg ville hente hende på folden; modarbejdede mig helt vildt når jeg red hende - til nu at være en totalt kælepot overfor mig! Hun kommer til mig på folden, og vil så gerne nusse, gerne med mulen helt oppe i fjæset på mig, og hun er blevet så skøn og samarbejdsvillig at ride. Åh, hun er skøn! Jeg er så glad for hende!
I anledning af den fine sne + at hun i dag fik sit fine nye (brugte) vinterdækken på, syntes jeg altså hun trængte til at blive foreviget:
Og herefter kom jeg straks i tanke om, at grimen ikke just pynter
- så af med den!:
(For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at dækkenet passer hende fint; hun står bare pilskævt og hvilet på det ene bagben)
Og så er hun gudhjælpemig begyndt at gro en pandelok!!
Hun havde så godt som INGEN pandelok hun kom hertil, så hun blev straks startet op på en biotinkur, og lidt har det da virket.
Lige et billede fra da hun kom fra sælger, til sammenligning: