Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Vinterstylet krikkedyr :)
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 19:06

Som så mange andre vågnede jeg op til minimum 15 cm. sne her til morgen.

Og så havde jeg lige tjansen med morgenfordring + udluk, men vejene var SPEJLglatte, så min bil med sommerdæk skøjtede rundt Jeg trillede derfor pænt tilbage i indkørslen og fik en veninde fra stalden til at tage min tjans - DEJLIGT med hjælpsomme stald-makkere

Nå, men efter vinterdækkene kom på dytten skulle det smukke vejr udnyttes, så det blev til et par nye billeder af min dejlige Pallehest For pokker hvor er jeg dog kommet til at knuselske den hest Har endelig vundet hendes tillid - hun er gået fra at være komplet ligeglad med mig i alle situatiner; løb fra mig når jeg ville hente hende på folden; modarbejdede mig helt vildt når jeg red hende - til nu at være en totalt kælepot overfor mig! Hun kommer til mig på folden, og vil så gerne nusse, gerne med mulen helt oppe i fjæset på mig, og hun er blevet så skøn og samarbejdsvillig at ride. Åh, hun er skøn! Jeg er så glad for hende!

I anledning af den fine sne + at hun i dag fik sit fine nye (brugte) vinterdækken på, syntes jeg altså hun trængte til at blive foreviget:

Billede

Og herefter kom jeg straks i tanke om, at grimen ikke just pynter

- så af med den!:

Billede

Billede

(For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at dækkenet passer hende fint; hun står bare pilskævt og hvilet på det ene bagben)

Billede

Billede

Billede

Billede

Og så er hun gudhjælpemig begyndt at gro en pandelok!! Hun havde så godt som INGEN pandelok hun kom hertil, så hun blev straks startet op på en biotinkur, og lidt har det da virket.

Lige et billede fra da hun kom fra sælger, til sammenligning:

Billede

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotografering:

www.Line-Madsen.dk

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 20:22

Sikke fin hun er!

Maria

Nu igen med det dejligste ridedyr!

Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd

Dækkenhypz
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 20:28

Sikke skøn hun er at skue, og det glæder mig for jer to, at du har knyttet et bånd til hende. :-)

Lækre billeder. Wow.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Don't save it all for christmas day

find your way
to give a little love everyday
-Celine Dion-

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 20:50

maria3 - tak skal du have

LivsKilde - tak, jeg er også bare så glad for det! Det varmer dybt indeni når hun strækker mulen ud igennem tremmerne fra boksen alt hvad hun kan, for at blive pustet blidt i næseborene (det er tilsyneladende skide fedt ifølge hende ). Men hun er sgu en sjov én - jeg er absolut heller ikke et sekund i tvivl når hun er "fornærmet" på mig, eller hvilken tilsvarende følelse en hest nu kan have. Det står i hvert fald klokkeklart når jeg ikke er i kridthuset hos damen

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotografering:

www.Line-Madsen.dk

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider