Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

der er sket meget på 5 år <3
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 17:03

hej folkes vil lige vise hvor meget der er sket på 5 år :)

det føles som om at jeg fik hende igår men stadig har vi oplevet så meget sammen <3

Billede

næsten lige da jeg havdet fået hende :) vi passede så godt sammen man finder sku aldrig en pony som hende hun gør alt hvad man siger hun har aldrig gjort en flue fortræd<3

Billede

Billede

ja desværre er jeg jo ved at blive forstor til hende tanken om at jeg ikke kan ride hende så tit gør så ondt i hjertet

nåår jeg sidder og tænker på at hun ikke vil være ude på marken er somåm at få stukket en kniv lige hjertet

mig og lotte har et helt specailt bånd til hinanden.... jeg kan sku ikke undvære den bette <3<3

hilsen

lotte er den bedste

<3<3 iloveyou

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 17:10

Så må du jo beholde hende og eventuelt tilkøre hende

*Her skulle der stå noget meget smart og klogt*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 17:16

jeg red min pony selvom jeg var alt alt for stor! :P

en tur i ny og næ skader altså ikke sålænge man ikke forlanger super hårdt arbejde.

men det er så træls at skuller erkende at nu er det tid at skrue ned.

hvad med at arbejde en masse med hende fra jorden?

og køb en bold og slippe hende løs på banen med den og bare nyd synet hvis hun leger med den. :)

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 17:32

Nu har jeg haft min pony i 3 år, og jeg er for stor til hende. Men hvad jeg ikke har lært af den skønne hest, netop fordi jeg ikke kan ride hende.. er helt fantastisk!
Jeg har fået øjnene op for en helt anden måde at træne på. Min pony bliver ALDRIG solgt videre. Jeg træner hende ca. 4 gange om ugen, men er ude hos hende hver dag. (træner fra jorden) Desuden har jeg også tilkørt hende.
Du kan få SÅ meget ud af en hest, hvis du ønsker det. For mig er ridningen en meget, meget lille del af min interesse. Jeg rider ja, på en større hest, men jeg træner meget mere end jeg rider. Træningen fra jorden finder jeg ligeså sjovt som at ride, så det har ikke været noget problem at jeg ikke kan ride min pony.

Der er mange, mange muligheder. Hvis du virkelig vil det, behøver salg skam ikke at være løsningen.

Dixie kommer aldrig væk fra mig!

Din pony ser desuden rigtig sød ud!

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,
and he'll listen to me any day."

Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

Bomløs Barefoot sadel sælges.

0
0
Svar på denne tråd

taaak allesammen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 18:50

bliver helt glad for jeres kommentar

jeg træner lidt med hende fra jordern mensom du siger fraja så tror jeg at jeg vil lære hende en hel masse tricks og sjove ting

jeg elsker at bruge time vis med hende hvor vi bare hygger ogs <3

jeg vil hellere aldrig sælge hende siger mit hjerte :) mange tak for jeres glade kommentare jeg sidder med etmeget stort smil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider