Domingo!
Denne store, smukke skimle vallak er endelig blevet min 
I August måned, tog jeg turen fra Odense til Horsens, for at kigge på denne stoooore hest (jeg har før været lidt højdeskræk
)
Men alle hans 173 cm, spadserede lige i hjertet på mig!
Allerede inden vi var kørt derfra, var det hele næsten aftalt, så det var rigtig hårdt for mig, at han ikke kom til Fyn alligevel
Ejer havde fortrudt, og ville beholde ham selv.
For præcis en uge siden, havde jeg lige smidt 2 kæmpestore Mortens aftens ænder i ovnen, da min mor ringede, og fortalte mig at den store skimle vallak fra Horsens var til salg igen. Denne gang til en pris, der ikke tilnærmelsesvis lignede den der stod i annoncen i August måned.
Jeg skrev til ejer, og hun kunne fortælle mig, at han ugen forinden havde fået konstaterer muskelsygdommen PSSM, som gør - at han ikke må få ret meget stivelse, da det ellers vil resultere i et nyreslag. Derfor kan han ikke gå så meget dressur, men skovture og spring ville være at foretrække.
Jeg tøvede ikke ét sekund, jeg sagde ja tak med det samme!
2 dage efter, flyttede denne her flotte fyr til Odense.
Han er det mest fantastiske ridedyr, jeg nogensinde har haft! 6 år gammel, og uanset hvad man gør, kan man ikke gøre ham bange. Sådan en sind, skal man lede længe efter
3 uger inden han fik konstateret PSSM, gik han hurbertusjagt med tidl. ejer Sofie.
Vi har i dag været på vores første skridt tur, sammen med Domingo's foldkammerat Sorte, og det gik bare så fint!
Tak til Sofie, fordi hun har betroet mig med sin blide kæmpe