|
|
| I morgen himmelhest Malou.... |
|
|
Hej Sidste gang jeg fodrede Malou tøsen til nat...i morgen kører jeg hende til Givskud, hvor hun så får fred...
Det bliver så dobbelt hårdt for begge årgangens føl rejser også til deres nye hjem i morgen - de skal over og bo samme sted som Malou´s snart 3 årige De Noir datter befinder sig - hos Maya som ejer Snoldelev Ridecenter - her skal de boltrer sig sammen med hendes egen avlede Temptation datter... ...men så kan jeg da rigtig komme på afkomsvisit - for ikke nok med at jeg så har 3 afkom gående dér - 5 min´s kørsel derfra står Sunny´s Zack datter Zammy - Hos Anette som er indehaver af den fantastiske brugt udstyrsbutik Den Grønne Hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føler med dig |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
05-11-2012 00:02 |
|
Man har jo mange gode minder med ens avlshopper; jeg siger selv farvel til min torsdag. Dejligt du har fået føl afsat til godt hjem og kan komme på visit. Håber det går fint med aflivning, når det nu skal være.
Mvh Janni "..Nobody deserves this shit.."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik hun fred |
|
|
Hejsa Så kom Malou afsted - det foregik så fint stille og roligt og hun gumlede på den sidste gulerod da manden satte pistolen for hendes pande... ...jeg var ved hendes side til hendes sidste åndedrag på denne jord og selvom det var hårdt at overvære har jeg det godt med at have fulgt hende helt til det sidste - ligesom jeg har gjort ved de andre heste jeg har sagt farvel til... Og begge føl er på vej til Sjælland nu - det gik rigtig fint med at læsse og nu ved jeg Maya venter spændt på at modtage dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en tanke herfra |
|
|
Sov sødt Malau. Min Dreyri står klar til at tage imod hende. Du er heldig at have avlet nogle afkom på hende. På den måde vil en bid af Malou leve videre <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aflivning |
|
|
Jeg kan simphelthen ikke boltpistol metoden , so sorry det er for barbarisk til min smag af aflivning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Belinda... |
|
|
Belinda - det var da en dybt mærkelig, og dybt smagløs, ufølsom og træls besked at skrive ! Formoder du enten er en bette pige, eller en social ufølsom person, når du har behov for at fyrer sådan en svada af til trådstarter ! Til Lene - trøstekram til at du har sagt farvel til en god hest, som du tager ansvar for kommer herfra på en god måde. held og lykke med at følge hendes føl fremover, på den måde lever malou videre. mvh charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Kære Lene Et stort trøste kram til dig fra mig...  Vær stolt af dig selv på den måde du tager afsked med din gamle hoppe  Det er flot og meget ansvarsfuldt af dig  Føler med dig, jeg måtte selv i dag lade min gamle pige på 26 år rejse afsted  Stort kram til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
R.I.P Malou lyder til at hun har haft et rigtig godt liv og hvor dejligt at tænke på at hun har efterladt en del af sig tilbage til glæde for andre mennesker  Mvh. Pernille
Raashan APN OX & Majjar APN OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rip Malou |
|
|
Må jeg spørge om hun var efter Margoxx? ( mener det staves sådan)
Nu med guldhesten Brødsgårds Leander! En rigtg hest er en fjordhest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kate ♥Naia♥ |
|
|
Hej Nej hun var efter BH Agent, Faighter, Elizar... Alle sammen (dog ikke helt Belinda; sådanne meninger bedes du venligst holde for dig selv - undlad i hvert fald at brokke dig over andre folks valg i vores tråde - vi har det hårdt nok i forvejen og tager de valg VI SELV har det godt med; hvad du mener interesserer mig ikke en hulende fis); I skal have tak for de pæne ord...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| morgan.... |
|
|
tror inlægget siger sig selv..... vil du hels dø med et skud fra en boltpistol eller en sprøjte hvor du sover stille ind? Jeg ved godt hvad jeg foretrækker og vil da aldrig byde mine dyr andet end hvad jeg selv ville vælge at blive udsat for vis jeg skulle vælge af nævnte metoder. Men ok..... for nogle er de penge en aflivning kan koste samt de småpenge slagteren giver en afgørende faktor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lene 1 - er |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
08-11-2012 18:04 |
|
du vegetar ? For ellers kan jeg nemlig ikke rigtigt tage dit indlæg seriøst.
Mvh Janni "..Nobody deserves this shit.."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvis jeg var en HEST, ville jeg helst dø hurtigt, med en gulerod i munden, og min elskede ejer ved min side. Er sikker på at Malou har det godt på de evige græsmarker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
nu er der jo en stor forskel, i og med at et menneske vil vide hvad bolt pistolen er til, en hest vil ikke vide det. Og hvad så. hvad folk mener om det, er det ikke noget man burde tage i en anden tråd, det er derfor jeg ikke har lavet mig en farvel tråd til min gamle hest, fordi gider ikke mange folk herinde. Fordi uanset hvad man gør og hvordan så er det forkert i nogles øjne.... og hvad så ... helt ærligt .. lidt pli om det er det ene eller andet er for mig lige fedt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmm |
|
|
foerst og fremmest det goer mig ondt at traadstarter har midstet sin gode avlshoppe, men du har gjort det rigtige, og du gav hende den hurtigste afsked hun kunne faa. dernest er jeg helt enig med ovenstaaende indlaeg, hesten ved ikke hvad en boltpistol er det kunne for den ligesaa godt vaere manden ville strigle den i panden... jeg vil til enhver tid hellere skyudes med boltpistol end at falden til jorden og vaere op til 5 minutter om at doe, fanget i min egen krop.... ALLE mine heste bliver skudt hvis jeg har valget.... min gamle springhest blev aflivet med sproejte fordi dyrlaegen ikke ville have blodsvineri paa sit sted, han var 12 minutter om at doe, er det at sove stille ind!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|