Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Glæden vil ingen ende tage
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 22:40

Advarsel: dette er et prale indlæg

Måske kan nogen huske vores plet hest, hende alle syntes var grim, hende som ingen ville have.

Hende der viste sit værd ved kåringen, og fik en flot kåring.

Plet hesten der rendte med de højeste karaktere nogensinde givet til matriale prøve ?

I dag skulle hun stå prøven " kan man acceptere pletterne på en dressur bane".

Hun er sammenlagt redet i ca 3 mdr.

Plet og hendes faste pilot Cille startede deres stævne kariere op med LC1 og LC3 bedømt af Hans Peter Staugaard.

Jeg prøver at forkorte min, til tider lidt for lange fortællinger ned.

Første klasses kritiv var VILDT flot (!) med både 8 for gangarter og lydighed.

Kommetarne var mange, men der kan bla nævnes : Super dejlig hest. Lytter rigtig godt. Super dejlig hest, med dejlig gang - pas godt på den !

vi var stolte.. der var lidt fejl hist og her, men alt i alt et flot program.

I det andet program, spillede det bare !

Dommeren kom denne gang ud af "buret" efter endt ridt for at fortælle Cille at det var en umådelig dejlig hest, med et enormt potientale og for at rose hende for et ekstrem flot program.

Da kritikken og pointene kom kunne vi ikke tro vores egne øje.

Pletten og Cille red til 75,4 %

Hun fik mane 8 taller, to 9 taller og et 10 tal !

Også her 8 for lydighed, gang og dennegang også rytteren.

Igen med virkelig flotte kommentare fra dommeren.

Hold nu op vi var stolte :-)

Tænks sig der var ingen der ville have Plet !

Jeg er sikker på det var til mit held

Lige et enkelt billede af Plet og cille, dog taget til matriale prøven, da jeg i dag holdt kamera fri og nød rent faktisk at e hele programmet :-)

Billede

Dinero III - Don Diablo - Divertida LXVI

og Diver Milagro

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 22:50

Stort tillykke med super resultat!!! Pletterne var det tydeligvis intet i vejen med.....

Marit :-)

0
0
Svar på denne tråd

10? kan man virkelig det?
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 23:22

Smuk hest - hvor flot.

Jeg ville virkelig ønske at du havde taget camera med for jeg har aldrig set en øvelse til et 10 tal (altså blandt os dødelige under ol niveau). Så det ville jeg virkelig gerne have set.

tillykke

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak :-)
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 23:27

Ja du kan tro vores øjne også var store da vi så kritikken !

Cille havde aldrig fået et 9 tal før, og hun havde nettop snakkede om at det var hendes største mål, hun ville en dag høste et 9 tal.

Ja så overraskelsen og ikke mindst glæden var stor, da kritikken viste hele to 9 taller og et 10 tal.

Cille var så gald, og jeg, ja jeg var pave stolt

og Diver Milagro

0
0
Svar på denne tråd

Det afhænger
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 23:38

af øjnene, der ser...for jeg synes altså ikke, at din hest er grim, tværtimod ville jeg slet ikke kunne lade være med at lægge mærke til den, fordi den har sine smukke aftegninger/pletter.

Tillykke med de flotte resultater...og jo, det må være tilladt at prale lidt en gang imellem.

Alt det bedste fremover.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Grim.....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 09:35

Jeg synes nu heller ikke den er grim.

Den er da smuk, rigtig flot farve med pletterne!

Tillykke med den flotte debut.

Det er da mega sejt.

Fotograf Heidi Glisborg

* Kig forbi arkivet med masser af stævnebilleder *

www.wpets.dk

www.boxeren.dk

0
0
Svar på denne tråd

plet plet plet
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 13:31

Hvem har sagt hun er grim? :)

Nej tværtimod er knabberne gerne set på dressurbanerne. Sad engang som skriver til C stævne ved to forskellige dommere, begge skulle dømme en knabstriupper (to forskellige klasser) og det nød det :)

Har aldrig hørt nogen tale grimt om knabstruppere på stævnepladserne.

Og nu til trådemnet! :D

Forstår jo slet ikke i vil sælge den skønne pletmås, og hvor må det være trist for Cille, når hun ikke længere kan ride denne stjerne :D

Mange gange tillykke med det fine resultat!

Har en enkelt gang opnået et 9 tal for en parade, men har ALDRIG hørt om et 10 tal, og har generelt aldrig set så høj en procent i så lav en klasse :)

Håber snart at se jer til i ngole LAer, så pletten rigtigt kan vise hvad den dur til :)

Én gang Bas, altid Bas <3

0
0
Svar på denne tråd

Pletti
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 20:05

Mange mange tak for de flotte ord om vores lille Plet

Jeg syntes jo også hun er smuk, men jeg har ikke glemt hvordan folk grinede ad mig og hende da vi købte hende.

Og om jeg forstå hvorfor ingen ville have den fantastisk hest.

Cille var i den 7 himmel da hun så kritikken. hendes største ønske var endag at få et 9 tal, men havde aldrig i sin vildeste fantasi drømt om at få et 10 tal.

Ja jeg har faktisk heller ikke stødt på nogen før der har fået det til et klub stævne, så jeg var også pave stolt af pletti og Cille.

selv om pletten er til salg regner jeg ved stadig at have glæde af hende i nogen tid endnu :-)

Hun er meldt i en LA midt i Nov. men hun er jo ikke redet så super meget og det var kun hendes første stævne, så hun skal stadig have lidt stævne rutine og noget mere uddandelse inden vi skal ud og bide skeer med de tunge drenge men jeg glæder mig til det, og er spændt på om hendes pletter fortsætter med at blive så accepteret som de hvertfald blev denne weekend :-)

og Diver Milagro

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider