Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Tilridningsbilleder af Shahlia
Forfatter: 
Dato:  18-10-2012 22:02

Hej.

Jeg begyndte at ride min 4 års hoppe, Shahlia, for ca 3-4 uger siden, hvor vi også begyndte at få undervisning.

Hun blev gjort ryttervant for et år siden, hvor jeg nåede at sidde op ryggen af hende ca 5 gange, inden jeg lagde det på hylden pga manglende sadel.

I sommers købte jeg så en sadel til hende, men vi er så først kommet rigtig igang nu her, efter hendes føl blev fravænnet. :)

Vi tager det hele stille og roligt, og øver kun dressur 1-2 gange om ugen, og ellers bliver der bare skridtede lidt på hende, da vi ikke har nogen ridebane hjemme hos mig. Når vi er ude og skridte, øver vi farlige ting som f.eks store sten, striber på vejen, skift fra grusvej til asfalt og jernbane overskæring. ;D

Hun rykker sig enormt meget hver gang vi har undervisning og bliver nemmere og nemmere at styre, så det glæder mig meget. ;D

Men her er lige lidt billeder af min "nye" ridehest ;D

Billede

Anden gang vi får undervisning, 3. okt.

Billede

Lidt ridning hjemme, 8. okt.

Billede

8. okt

Billede

8. okt

Billede

8. okt

Billede

8. okt

Billede

Skridter tilbage til folden

Her er så lidt billeder af undervisningen fra idag, hvor hun rykkede rigtig meget. ;D

Billede

En glad hest og ejer. ;D

Billede

Hun er så småt begyndt at slappe mere af i nakken

Billede

Og Shahlia NÆGTER at gå i gennem vandpytten på ridebanen. :P

Billede

Glad hest. ;D

Billede

Billede

Men så er det jo godt man har en i hærdig ridelærer som kan hjælpe hesten igennem, når den nu nægter. ;D ;D ;D

Billede

Men at hun er begyndt at slappe mere af i nakken og begynder så småt at søge ned, gør at hun nogen gange for hevet mig ud af sadlen. Det gør at jeg kommer til at have lige rigeligt fat i hende, hvilket jeg på ingen måde ønsker. :)

Billede

Vi er glade efter en veloverstået ridetime, hvor vi begge var helt flade bagefter. :P (Læs: især mig)

Billede

Skridter af.

Billede

Også fik jeg lige en rystetur af Shahlia. ;D

Det var så lidt af min smukke røde pige, som jeg synes gøre det så godt, selvom hun ikke vil igennem vandpytter. ;D

Jeg tager gerne imod konstruktivt kritik, men jeg har en ridelærer ind over som er meget dygtig til at hjælpe mig. :D

Simone & Ja'thopa & DY Shahlia
- Og nu også med den dejlige Al Safiyyah OX

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Al Safiyyah Arabians

SKØNNE OX ARABERE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  18-10-2012 22:06

Hvor er hun skøn, har aldrig brydt mig specielt meget om araber typerne, men hende her er da for lækker!

-mvh. Sanne

Succes is like pregnancy, everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got fucked to achieve it.

0
0
Svar på denne tråd

araber
Forfatter: 
Dato:  18-10-2012 22:09

det ser jo super dejlig afslappet og fornuftigt ud. fortsæt det gode arbejde med den smukke hest

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2012 23:52

Smuk hest og rigtig pæn ridning

Lige en sidebemærkning : synes det er lidt sjovt, at hver gang der vises araber herinde, så er der nogle som skriver : "synes ellers ikke om araber, men denne er da for lækker "

Og hende her er da en meget typefuld en af slagsen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 07:15

Som jeg har sagt før, er I bare så så søde, smukke og harmoniske sammen.

Skønt at du føler hun slapper bedre af for dig....det er i min tilridningsverden nemlig alfa og omega. Jeg ville jo gerne se hende langt længere fremme til hånden...heeelt frem og ned så hun kan svinge afslappet igennem ryggen, og få strakt overlinien...men det er jeg sikker på du nok skal komme frem til også, så længe du tilbyder hende en masse let sæde, tøjle og hånd Tror I bliver super fine!!!!

Elsker arbejdet med de helt unge, og det suger helt i maven på mig af...tjah, længsel tror jeg, når jeg ser sådanne billeder...

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 10:07

Zahrah ox 4637: Tusind tak. ;D

Og ja, hun har en super størrelse til mig, tror vidst hun er omkring de 150 cm +/-. :D

Formålet er også hun skal komme frem med snuden, bare uden at hun trække mig ud af sadlen. Ønsker ikke hun kommer ind bare lod. Men lige pt går hun meget højt med hovedet, og når hun gør det så har jeg lidt kortere tøjler ellers slasker de, også når hun begynder at søge ned, så bliver de for korte. :P Det er dælme ikke helt til at finde ud af, men det skal nok komme, hun rykker sig hvert fald meget hver gang, og er meget nem at styre med benene. ;D

Lige pt har træningen kun været at vi har lagt vægt på at hun har fået noget balance, fremaddrift og at hun lærer hvad benenes betydning er. :D

Håber jeg kan få købt mig til et ridehus/bane kort snart, så vi kan komme endnu mere videre med dressur, så jeg ikke kun skal ride op og ned af grusvejen, de dage jeg ikke får undervisning. :P
Det kræver dog lige at hun lærer at gå over jernbane skinnerne, ellers må jeg bare trække hende den lille km der er. ;D

Tilridningen af unge heste er skønt, men kunne godt nok ikke have gjort det så godt uden mine super og i hærdige underviser. :D

cooper ?nr1?: Tak. ;D
Har også lagt mærke til den kommentar i flere forskellige araber indlæg, og tror også alle mine heste har fået den. :P

Nini ?Highland Pony?: Tusind tak. ;D

Idiana Joe: TAK, jeg synes jo hun er skøn også er hun super god i hovedet. Men det synes jeg så alle mine arabere er. :P

SKØNNE OX ARABERE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Araber
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 10:12

Jeg vil ikke sige så meget andet end: ih, for en smuk hest du har

Held og lykke med den fortsatte tilridning.

Great minds think alike. Fools seldom differ.

0
0
Svar på denne tråd

Det ser
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 10:36

meget harmonisk ud - en unghest, der synes, at det er sjovt, selvom det er hårdt

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd

Tilridning
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 10:52

Hvor er hun bare fin - det ser rigtig godt og fornuftigt ud.

Jeg er selv i gang med min 3 års, det er en fantastisk fornemmelse, selv at være på ryggen af dem.

Må jeg spørge om hvor høj du er?

Camilla Gravers Johansen ©

Ejer af Jasmin og hendes føl Bel Filou e. Saxo Højgård

©

Bel Filou - Vinder af dagens bedste pinto ponyføl 2009 sjælland

Jasmin R.I.P - Jeg savner dig <3

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 11:28

Kirstine *Jenson*: Mange tak. :D

Sine (Aslan): Tusind tak, og ja vi synes begge det er sjovt, men hårdt. ;D

Prinsesse ?Jasmin?: Tusind tak. ;D Jeg er er 156 cm, og har korte ben, så ingen af os er specielt store. :P

SKØNNE OX ARABERE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Shahlia:)
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 22:25

Ja jeg synes jo hun er skøn:) Og synes bestemt I rykker jer hver gang I kommer til undervisning:) I er et par dygtige elever:)

Jette Nielsen

Bella af Hesselbjerggård

"Nogle venner kommer for en stund -

andre kommer af en grund"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider