Her er lige et billed fra min lille families skovtur i fredags, som jeg gerne vil dele med jer 
Er I klar over hvor svært det er at få pony og hund til at stå stille til sådan et fælles billed med selvudløser?
Kæreste skulle have mobilen til at stå på en træstub og hunni var ved at gå ud af sit gode skind, for at komme hen til "far" mens han rodede ved træstubben, samtidig med at pony synes der var noget lidt farligt inde i en busk. Når så Kæreste fik trykket på selvudløseren og løb ned ad den lille bakke for at komme med på billedet, så gik hunni helt amok i glædeshop over at "far" endelig kom tilbage og at han samtidig løb, det var jo klart en opfordring til leg og hop.
Pony er heldigvis helt cool overfor hunnis hoppen, men kæreste der kom løbende, åååh det var lidt farligt. Da pony endelig efter en del forsøg, fandt ud af at løbende kæreste ikke var farlig, mistede hun tålmodigheden og ville gerne hjem og så begyndte hun at vade rundt om mig = ret svært med cirkulerende pony og et stk hunni i snor 
Men endelig lykkedes det så nogenlunde