Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Familien på skovtur
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 18:30

Her er lige et billed fra min lille families skovtur i fredags, som jeg gerne vil dele med jer

Billede

Er I klar over hvor svært det er at få pony og hund til at stå stille til sådan et fælles billed med selvudløser?

Kæreste skulle have mobilen til at stå på en træstub og hunni var ved at gå ud af sit gode skind, for at komme hen til "far" mens han rodede ved træstubben, samtidig med at pony synes der var noget lidt farligt inde i en busk. Når så Kæreste fik trykket på selvudløseren og løb ned ad den lille bakke for at komme med på billedet, så gik hunni helt amok i glædeshop over at "far" endelig kom tilbage og at han samtidig løb, det var jo klart en opfordring til leg og hop.

Pony er heldigvis helt cool overfor hunnis hoppen, men kæreste der kom løbende, åååh det var lidt farligt. Da pony endelig efter en del forsøg, fandt ud af at løbende kæreste ikke var farlig, mistede hun tålmodigheden og ville gerne hjem og så begyndte hun at vade rundt om mig = ret svært med cirkulerende pony og et stk hunni i snor

Men endelig lykkedes det så nogenlunde

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 19:42

Ej hvor er det et dejligt billede!

0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 20:26

Dejligt billede Men hvor var jeg da flad af grin over din beskrivelse, om hvordan det var foregået

Sagde Louise

Juuls Hestetræning

- Forstå din hest

0
0
Svar på denne tråd

Hygge billede...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 12:05

Sikke et hyggeligt billede...

...Kan lige sætte mig ind i jeres situation - sådan ville det også foregå hos os!

Da vi blev gift for nylig skulle vi have 3 islændere og et brudepar til at se nogenlunde fornuftige ud på én gang - meget svært skulle jeg hilse og sige

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 22:35

He he Dorte det kan jeg lige se for mig: Hvid brud, der helst ikke vil have alt for meget hesteskidt på kjolen og så få det hele til at gå op i en højere enhed med slør og slæb og hele moletjavsen

Nu ved jeg jo ikke om du var hvid brud og havde slør og slæb, men det var det billed jeg fik tankerne

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider