Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

vorse rejse hertil
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 10:40

hej allesammen jeg har idag valgt at dele hele mig og mine fine fellponys historie;)

jeg fik hende da hun var 1 år hun bed mig sparket mig løb mig ned men hjælp fra min søster og min mor blev jeg tryggere og trygere men desværre valgte hun at løbe mig ned igen jeg blev så bange at jeg gav op jeg gad ikke det her mere men efter et år hvor jeg blevved med at træne og hygge med hende blev jeg trygger og trygger ved hende og jeg fik flere og flere gode oplevelser end dårlige på det tidspunkt så hun sådan ud

Billede

jeg begyndte og gå tuer med hende og jeg var til st hestedag med hende og en masse arengementer og vi vik altid en 1 eller 3 plads mit håb og at få en drømmehest blev højer og højer jeg ture også at trække hende med i skoven det tog hun som en leg
Billede

Billede

jeg blev bare så glad for den pony jeg engang var bange for hun er viklig skøn jeg trode aldrig jeg ville kunne trække hende i skoven selvmen det kunne jeg jeg var så stolt og glad
Billede

og hver gang vi er til bedømmelser tar hun det bare så godt jeg trode aldrig jeg ville kunne komme til at ride på hende ;) men her få en månneds tid siden sridtede jeg rundt for hende og nu er tildridninge for alvor igang
Billede

Billede

Billede

er så stolt over den lille prut den dag idag kan jeg ikke undvære min skønne fjelged <3

farvel

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 16:02

Hvor godt du ikke er bange for den skønne pony mere.

Jeg håber du får mange gode år med hende, med nogle gode rideoplevelser.

Helt ny mulighed for at få fantastisk lækkert svinekød, gratis leveret direkte til din hoveddør - uanset hvor du bor.

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

deijligt
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 16:18

hvor super godt at du har fundet kemien med din pony, hun ser rigtig fin og sød ud

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

lille ponyfis
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 16:33

Hvor er det bare en sød pony du har dig, og hvor er det dejligt for jer, at I har "fundet melodien".

Håber at I får en masse skønne år sammen og at du når de mål du håber.

Flot at du ikke gav op

Mor til 2 bulderbasser

Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09

0
0
Svar på denne tråd

lkjlkjlkjlkj
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 17:36

Hvor er det bare et fint indlæg du har lavet, kære lillesøster!

I starten troede jeg ikke på at det ville kunne fungere mellem jer to, da I begge er UTROLIG stædige. Men ak, lige som man tror at det hele ramler sammen, så finder man kemien sammen, og det gjorde I to! I skal nok blive rigtig gode, fortsæt med en masse træning, så er der ingen grænser for hvad du kan få hende til at gøre for dig! :)

Fellponyerne

To me, horses and freedom are synonymous!

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 18:17

mange tak allesammen ;) glæder mig også rigtigt meget til at få en masse rideoplevelser med den skønne pony

0
0
Svar på denne tråd

dejlig historie
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 18:34

og hvor er det skønt at I er ved at finde hinanden....

Men....( i bedste HN stil) din sadel ligger ad pommeren til, du kommer til at sidde i stolesæde - og giver total bagvægt....no go....

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 07:45

mange tak ;) det er ike en sadel hun har på

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 09:35

Nej, er det ikke sådan en bareback/gjord ting med bøjler?

Annette, hvordan kan du overhovedet forveksle den med en sadel? :D

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd

jo det er det
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 10:27

jo det kan man godt kalde det ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider