Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Er det ok
Forfatter: 
Dato:  03-10-2012 23:25

Uhh, sidder og bøvler i hjemmesiden www.stenhedegard.dk

Vil gerne høre om hvordan i oplever at komme rundt på siderne ?

Billeder volder mig stadig rigtig mange problemer, så hvis I lige vil være milde med kritikken her ;)

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Nyt: horselux hestefoder

Ungheste sælges, 0, 1, 2 og 3 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

Let og overskuelig
Forfatter: 
Dato:  03-10-2012 23:32

Hej

Den er let og overskuelig at komme rundt på :) Der mangler helt sikkert lidt billeder under de forskellige menuer.

Menuen til salg hedder: tilsalg og mangler et mellemrum ;)

Så ved jeg ikke om det er fordi billederne volder dig problemer, men synes måske der kunne være nogle bedre og flere billeder af dine salgsheste :)

Gør en forskel! Hjælp de hunde der trænger hvis du skal købe hund. www.graeskehunde.dk

De fortjener et godt liv!

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  03-10-2012 23:36

Billederne arbejdes der på, men som sagt så giver de mig grå hår ;)

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

0
0
Svar på denne tråd

Synes...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 08:10

det er en fin hjemmeside.

Er vildt imponeret over du kan!

Men os der kigger på hjemmesider, især med heste, elsker jo billeder. Så jo lidt flere, og nok især af salgshestene!

Men syns det er et flot stykke arbejde.

SKAL UD OG RIDE.....VIL DU MED??

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 08:58

Hejsa,

du kan overveje at droppe delen om "svinebedriften", når du alligevel ikke skriver andet end, at det også er noget I har.. Man tænker ikke umiddelbart, at man skal se på heste, når man på den første side ser et billede af svinestalde. Det er selvfølgelig en stor, flot gård I har, men et billede af den smukke "Special Painted" / søde føl /lign. ville måske virke mere appetitteligt for os hestefolk.

Du kunne også overveje at flytte rundt på rækkefølgen, sådan at det der står øverst, er det om stutteriet (det er jo dén del af 'bedriften', som hjemmesiden omhandler), og så det med svinebedriften efter (hvis du gerne vil have det med). Og måske rykke nyheder op, så de står øverst. Når man har læst det om 'bedriften' én gang, vil man fremover primært kigge forbi for at læse nyheder.

Men super flot hjemmeside og dejligt nem at overkue!

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 10:44

Jeg synes som de andre at hjemmesiden er let at overskue og finde rundt på!

På forsiden ville jeg dog vælge at have teksten om hobbystutteriet øverst, da det trods alt er hjemmesidens fokusområde.

Under hingste ville jeg kun skrive hvilke hingste, der er på gården og slette de steder hvor der står "Ingen pt".

Jeg synes, at det flytter fokus fra den hingst i har, at den står nederst listet under en række med "Ingen pt" - måske risikerer du endda, at nogle klikker væk, inden de opdager den hingst i rent faktisk har.

På salgssiden ville jeg enten flytte navnet på hesten ned under billedet eller sætte billederne neden under navn og beskrivelse af hesten.

Under hoppe- og hingste-beskrivelserne ville jeg sætte billederne (i hvert fald nogle af dem) af hestene ind i selve beskrivelsen frem for at linke til eksterne album

Håber du kan bruge kritikken

Hvad drejer problemerne med billederne sig om?
Er det selve det at sætte dem på hjemmesiden, der er problemet?

Arbejder du med HTML/CSS kan jeg måske hjælpe - men kender ikke til andre programmer eller hjemmesideskabeloner...

Ellers kan du måske prøve at oprette en tråd er på HN - her har jeg selv fået en del hjælp, når der har været problemer med min side

Mvh Nanna

Horse&Training

Undervisning og adfærdsbehandling.

Artikler om læringsteori, klikkertræning, adfærd og biomekanik.

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 11:06

Vil få rettet meget af det i skriver :)

vedr. Billeder, så ved jeg ikke engang hvilket program der er tale om, bruger det der er tilgængeligt på one.com ? Jeg er ikke ret skarp til det der computerteknik, og har ikke altid lige meget tid og tålmodighed til at bøvle i billeder. Hvilket også er grunden til at en del er i eksterne albummer, dette er nemlig rimelig nemt ;)

Igen mange tak :)

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

0
0
Svar på denne tråd

Desværre...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 16:25

Jeg er desværre ikke inde i One.com's skabeloner - så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Men jeg ved at der er en del herinde, der bruger One - så mon ikke, der er én der kan hjælpe dig, hvis du opretter en tråd om det

Mvh Nanna

Horse&Training

Undervisning og adfærdsbehandling.

Artikler om læringsteori, klikkertræning, adfærd og biomekanik.

0
0
Svar på denne tråd

Så er der
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 20:52

Rokeret en smule ;)

De der billeder kan jeg se kræver flere sammenhængende timer i starten, så de må lige vente lidt endnu :)

mange tak for jeres feedback :)

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider