Min søde kæreste tog lidt billeder af mine to fjordhopper i august måned. Gry er 18 år gammel, har været min i over 13 år - mens Frida kun er 4 - og har været min i knap 2 år. 
Det er en del, der har meget svært ved at se forskel på de to, - selv om aldersforskellen er stor og der for mig at se er tale om to vidt forskellige heste af både udseende og sind.
Vejret var desværre ikke ubetinget med os - og hverken Godten eller Fritz er distanceblændere, men jeg synes alligevel, at billederne blev gode. 
Gry til venstre, Frida til højre.
Fritz viser, at hun også kan stå på forbenene. 
Smukke Frida (som siden har tabt sig lidt, heldigvis.

)
Smukke Frida poserer.
"Kom! Vi nakker ham med kameraet!"
Ynglingsbeskæftigelsen.
Frida blev købt som selskab til Gry efter at Zinje blev lånt ud. De går alene i løsdrift og er derfor meget tæt knyttet til hinanden. Gry er dog ubetinget boss - og derfor også forrest på næsten samtlige billeder.
De er i øvrigt begge to i for god foderstand - sagt på en pæn måde. De lever af deres mark sommeren over kun suppleret med vitaminer, nu hvor Frida ikke længere vokser. De har nok omkring en ½ hektar ugødet, gammelt græs, men det er altså nok til at fede dem op, selv om de begge er aktive rideheste.