|
|
| Henrik og Chillis 2. stævne |
|
|
For et par uger siden oprettede jeg et indlæg med Henrik og Chillis stævne debut, det kan ses her: www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1083685/1083685/ Til det stævne måtte han have hjælp på banen. 2 uger senere, skulle han så til stævne igen, en LE metode B0. Min mor havde fået lov til at hjælpe ham på banen, men det ville han ikke have!! Vi var noget nervøse for om han kunne huske banen, han er jo kun 6 år, og banebyggeren troede han byggede en DM bane, der var ikke mindre end 3 volte tilbage, den ene med en 45 grader vinkel  Nu til billederne. En spændt dreng, lige inden han skal på banen. Han havde bestemt sig for han ville galopere hele vejen rundt, men tog dog starten i trav. Man ryger lidt bagud, når ponyen tror de springer LA Kigger på næste spring, han ser jo helt profesionel ud Det blev igen til en nul runde. Nu er han helt sikker på han er klar til både 2 klasser på en dag og omspringning, hvor han skal ride hurigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor ser det bare hyggeligt ud, og han skal da nok blive mega sej til det der springning!  Men øv.. Den halerem der.. Ved du hvilke skader den kan give ponyen? 
*Sød vallak og føl tilbydes plads i løsdrift i 8740, send pb for info* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springning |
|
|
Hvor er han bare sej - super skønne billeder. Håber, interessen holder ved . Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Jeg er simpelthen SÅ vild med dine tråde med din "plejebror"! Han er bare SÅ sej, jeg er meget, meget fascineret, håber han er stolt af sig selv 
Med venlig hilsen Cecilie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold nu altså op, han sidder forbilledligt den knægt, og ponyen har da godt nok kapacitet. Skønne billeder, og han skal nok komme frem i verden ham Henrik...Tillykke og super sejt gået!!!!!
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøn pony |
| Forfatter:  |
Højgård |
| Dato:  |
20-09-2012 08:31 |
|
og rytter! :0) Jeanette, min datter rider med halerem på den ene pony når hun springer. Jeg vil da gerne høre hvad skade den kan gøre. Har aldrig skænket det en tanke! :0/ Du kan evt. skrive pb.
SKAL UD OG RIDE.....VIL DU MED??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Årrh hvor ser han dog bare glad og stolt ud! Skønne billeder!
Hilsen Iben ... Der findes 3 slags mennesker: dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle. .............. Mor til Oscar - født 1. juni 2008 ... desværre hesteløs pt. Carpe Diem - Grib karpen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot par..... |
|
|
De er bare et super skønt par at se på, og dejligt at høre at han er super motiveret til de næste stævner - det næste han skal have er professionelle sponsorer. god vind videre frem. mvh Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
sikke en selvtillid! og med god grund.... synes han er mega sej og det ser rigtig godt ud... han skal nok blive til noget indenfor det der spring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig pony |
|
|
og skøn knægt. Der skal arbejds lidt med balancen, så han ikke hænger sådan i den over springene, men søde ser de da ud  Mht haleremmen, så hænger sadlens vægt i hestens rygsøjle (rygsøjlen fortsætter jo ud i halen). Udover blå mærker, slidskader osv så kan det give skeletære skader på hestens rygsøjle. Der findes så mange gode pony sadler, stop gjorde osv på markedet, så at der stadig benyttes haleremme er mig en gåde. Undskyld til TS at jeg spammer din tråd, men nu blev der spurgt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sej dreng |
|
|
Hvor er de bare fine  held og lykke til dem til kommende stævner..
- Jannie Baggesgaard Jensen - med stjernen Baggesgaards Amazing og babyhesten Sandie Ravnskov + nyeste stjerneskud Renette Sponsor: valsoe-horses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Sikken en dejlig dejlig pony!! 
Mvh. Nadja Carlsen "Ancora impareres" Jeg vil hellere have et sind åbent af forundring, end et sind lukket af overbevisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springe |
|
|
Hvor er de bare dygtige Og Henrik er virkelig sej  Og sikke en dejlig pony, hvor høj er den og hvad race? Det jo helt vildt som den springer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123... |
|
|
Hvor ser det bare godt ud. sådan en skulle jeg haft til min pony også 
Omvendt til Western rytter og den stolte ejer af en lille pony der kan bruges til absolut alt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Højgård: Janne var lige så flink at besvare for mig egentlig 
*Sød vallak og føl tilbydes plads i løsdrift i 8740, send pb for info* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hvor er han sej  Cool broget pony ting!!!
Nu som heste ejer IGEN OG den er selvfølgelig = BROGET!!! Tjek Facebook siden: "Hair By Pernille Ørum" Gode tilbud for fattige heste tøser SMIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Henrik har en fin balance, den er faktis bedre end de fleste voksnes. Det er kun på det grønne og hvide spring han ikke kommer ordenlig med hende, da hun springer godt til på det spring, men det sker skam også for dygtige ryttere, når hesten overspringer så meget. Carina: Han mål er ikke at komme langt i springning. Når han ikke må ride jagter, så vil han ride military. Han skal til sin første træning imorgen ved Stefan, så må vi se om han stadig syntes det er sjovt. For så skal han træne dressur over vinteren, hvis han vil ride når der er koldt. Det skal lige siges, at han ikke bliver pacet, det er ham der presser på. Han skal kun ride hvis han har lyst og syntes det er sjovt. Chilli er en blandings pony på 125stg, som jeg købte, da tidligere ejer ikke havde råd og plads til hende. Hun har så overrasket os positivt med hendes sind og kapacitet. Jeg har et par gange snakket om at kåre hende i pinto forbundet, og lave et føl, men hun har ikke den bedste stilling på bagbenene, og vi kan ikke helt bestemme os for om alle hendes gode kvaliteter gør op for det. Men det er nok ligemeget nu, hvor han rigtig er kommet igang med at ride, for jeg får nok ikke lov af ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbumbum |
|
|
Hvor er det dog en fantastisk dejlig tråd Jeg ELSKER at åbne tråde som denne med målbevidste børn, der VIL det. Syntes også at han har en super fin balance, og alle billeder behøver ikke at være perfekte, for sådan ser den virkelige verden heller ikke ud!! Han træner og springer jo for at blive dygtigere, og det er vel formålet med det hele!? At pace et målbevidst barn, syntes jeg ikke at der er noget forkert i. Hvorfor er det blevet sådan et fyord? Min den ældste søn er også begyndt at ride, og har redet i 11 mdr. nu. han vil detmogså rigtig meget, så han springer allerede LA og MB: Her hænger han også da Pippi sætter af før, han syntes hun skulle, men regnbuer har det med at spise små nuttede Pippiponyer  Og her 75 cm Vis endelig flere billeder. Dbh Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
så man kan være så heldig at få ham at se til et militarystævne i fremtiden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi har joket lidt om han skal slå Stefan's rekord, han startede sit første military stævne den weekend han blev 10. Den rekord er vist blevet slået siden, men mon ikke 7 er nok til at sætte en ny? Hvis Jimmy stadig er med på det, vil der blive lavet en kat 3 begynder klasse til det første stævne på banen i Langå i 2013.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad øjet ser |
|
|
Ja, jeg ser en skøn unge med en fantastisk pony og et rigtig godt par!! Pony ser nu hverken forpint eller plaget ud i mine øjne, og uden at det skal misforståes, så skal vi jo alle begynde et sted. Som TS skriver, så fred være med at barnet kommer bagud for springet en enkelt gang Jeg synes han ser ud til at have en fremragende stil og føling med det han laver - imponerende især for et barn på 6 der jo knap har egen-balancen på plads 
Hurra for ponyer der overlever at lære børn at ride, og tusind gange undskyld til mine, der led under, at jeg mistede balancen da jeg endnu kun var et barn. Og dem der lider under, at jeg kan komme ud af balance i dag, med mine 25 års erfaring... Dejlig tråd TS - masser af held og god vind og opbakning til jer! Sådan en dejlig pony skal man som barn prise sig lykkelig for, men det ved man først når man bliver voksen  Håber at se parret debuterer i Military og ønsker jer alt godt! Kh. Nadja (Og ps. hvis Pony har skidt benstilling, så lad hende passe sit job som ridelærer for Henrik, man skal ikke avle på skavanker - et godt sind følger ikke automatisk med, men skavanker flytter gerne videre )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| imponerende |
|
|
Ja jeg er altså meget imponeret. Sikke et gåpåmod og evner. Hvor er han sej. Vis os endelig nogle flere billeder og også af dressur og hjemmetræning.
Kilden Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlige billeder |
|
|
En rigtig dejlig tråd Dejligt at se Henrik ride så sikkert og bevidst på hesten...og rigtigt dejligt at se al den energi, som I ligger for dagen sammen med Henrik 
Synes at efteråret er kommet en del nærmere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|