Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

En broget flok
Forfatter: 
Dato:  18-09-2012 21:21

Her er lige lidt billeder af mine skønne heste..

Her er det Søgårds Take Thathan er e. Hoelgaards Take Quando og Hoelgaards Zaijos Pride han er fra d.28/4-12.

Desværre har han fået spist noget gulsmørblomst så han har mistet pels på halsen...

Billede

Her er Hoelgaards Zaijos Pride 5 år e.Hoelgaards Kontrast og Hoelgaards Zavajos Pride (og hendes avler Jens Ole Hoelgaard)

Billede

Søgård´s Isa´s Pride fra d.20/4-11 e.B.Hoelgaards Boston Jt og Hoelgaards Zaijos Pride.
Billede

Lige et mere af Take That fra følskue i DPF i søndags hvor han fik 8 i helhed..

Billede

Her er Hoelgaards Zaijos Pride med sine 2 afkom.

Billede

Her er Hoelgaards Purple Glamour hun er 8 år og er e. Hoelgaards Kontrast og Hot Temper.
Billede

Her er Søgårds MidNight hun er fra 6/6-11 og er efter Hoelgaards Purple Glamour og Hoelgaards Boston
Billede

Hoelgaards Zaijos Pride
Billede

Pride og Isa
Billede

Søgårds Purple Rain fra d.1/4-10 efter Hoelgaards Purple Glamour og Hoelgaards Boston
Billede

Søgårds Simone uden afstamning men kåret i DPF
Billede

Søgårds Purple Rain

Søgårds MidNight

Søgårds Isa´s Pride

Sælges!

Hoelgaards Purple Glamour,søgårds simone & Hoelgaards Zaijos Pride + Søgårds Purple Rain +søgårds MidNight+Søgårds Isa`s Pride & Søgårds Take That

0
0
Svar på denne tråd

tututututut
Forfatter: 
Dato:  18-09-2012 22:24

Orv nogle smækre pletheste du viser! Lagde godt mærke til Take That i boksen til kåringen - gik lige en hurtig runde og så at det bette pus havde lidt udslæt. Var der desværre kun kort, så fik slet slet ikke set nok pletter den dag. Men din tråd her hjælper lidt på det. Mums!
Tak for kigget :)

People take different

roads seeking fulfillment

and happiness.

Just because they're not

on your road doesn't

mean they've gotten lost.

- Dalai Lama

Med Venlig Hilsen Josefine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-09-2012 22:56

Lov mig at du får taget blodprøve på følle der er blevet forgiftet af Ranunkel.. Har selv lige været igennem sygdoms møllen forårsaget af Ranunkel, vær især obs på om der kommer tegn på forfangenhed!

Tusind tak for kigget af alle de smukke pletter

*Sød vallak og føl tilbydes plads i løsdrift i 8740, send pb for info*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Ranunkel
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 14:11

Han har ingen syntomer udover han taber pelsen,dyrlægen siger det er meget lidt han har spist og hans pels er næsten kommet igen, bare han går med sit hel dækken på så han ikk får for meget sol eller helst ikk sollys...

Men tak for du fortæller mig det...

Søgårds Purple Rain

Søgårds MidNight

Søgårds Isa´s Pride

Sælges!

Hoelgaards Purple Glamour,søgårds simone & Hoelgaards Zaijos Pride + Søgårds Purple Rain +søgårds MidNight+Søgårds Isa`s Pride & Søgårds Take That

0
0
Svar på denne tråd

bimmelim
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 14:33

Hyggelig flok du efterhånden har samlet dig!!

Skal du ikke snart prøve med Sam på nogen af dem ....

Nu som heste ejer IGEN ;D OG den er selvfølgelig = BROGET!!!

Tjek Facebook siden: "Hair By Pernille Ørum"

Gode tilbud for fattige heste tøser SMIL

0
0
Svar på denne tråd

Pernille
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 16:26

Her er mit smukke Søgårds Take That efter Hoelgaards Take Quando

Billede

Ja, det er en flok på 7 stk, men p.t skal jeg ha endnu en Take Quando, jeg er vild med ham og det føl jeg har fået i år er jeg helt vild med så jeg skal ha et igen til maj ;0} Vi er jo nogen der skal holde Hjulene igang hos Jens Ole, så ind til han stopper med at holde hingste så tror jeg nok jeg bruger hans hingste ;0}

Er din stadig hingst????

Søgårds Purple Rain

Søgårds MidNight

Søgårds Isa´s Pride

Sælges!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 16:42

Godt du er obs, for min viste heller ingen tegn på noget "alvorligt" andet end fotosensibiliseringen et stykke tid... Det udartede sig dog til 40,2 i feber og 4 stolpeben den ene dag ud af det blå, som så en uge efter han var frisk igen blev til akut forfangen på alle 4 ben... Røngten er taget idag, ingen skade sket med hovben på forben og blodprøve svar kommer senest mandag, så umiddelbart er vi sluppet "billigt".. Men håber din smukke dreng ikke har taget skade på lever/nyre og ikke kommer til at mærke mere til forgiftningen

*Sød vallak og føl tilbydes plads i løsdrift i 8740, send pb for info*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Ranunkel
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 16:50

Det var i juli han spiste det mens jeg var på ferie. Han og hans mor var kommet på en anden fold end den han plejer,siden jeg gav ham UV dækken har han ikk vist andre tegn...

Søgårds Purple Rain

Søgårds MidNight

Søgårds Isa´s Pride

Sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 22:22

nu må du snart lige følge med ... sam er ikke min mere.. det er da en del år siden.

Efter Sams eventyr er han endelig havnet på FINAL DESTINATION tror jeg!

Stald Kilgast i Arden har ham nu og bedækker naturligt med ham..

Han kunne ikke have fået det bedre tror jeg!

og jaja hver deres yndling hils j.o.

Nu med helt egen frisør salon pr.1/10 2012

(dog først start januar 2013 pga barsel)

Sankt Annæ Plads 16 - Kbh K

JUHUUUU... ;)

0
0
Svar på denne tråd

Pernille....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 08:27

Det var nu mini sam jeg mente, han er vel din endnu????? Skal han være hingst og stilles eller "bare" være ridevallak når du er færdig med at få børn?????

Hvis min Take That opføre sig pænt og ellers vokser fornuftigt får han måske lov at forblive hingst...

Søgårds Purple Rain

Søgårds MidNight

Søgårds Isa´s Pride

Sælges!

0
0
Svar på denne tråd

bimmelim
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 12:55

Arghhh Ammehjernen her!! Og NEJ ikke flere børn!

Nu må det være heste tid snart igen..

og 2 prinsesser er helt perfekt til mig

Men nej lille Wall-E skal ikke forblive hingst- mm han da VIRKELIG vokser det næste års tid eller 2..

Men det tror jeg næppe.

Og så mangler der lige lidt i tavlen som jeg i så fald skulle ud at finde forbund på osv- Og det gider jeg egentlig ikke døje med lige pt som avlen er, LÆS: ingen penge i dét!!

Han skal (hvis han bliver stor nok)være mor her´s private lille spring hest som jeg kan starte på om nogen år - juhuu..

Og hvis ikke han kan det så bliver han solgt til nogen der vil nyde ham som han er..

For super skøn det er han altså..

Og kunne da være sjovt for dig at stille et afkom.. Det er en fed fornemmelse at få en godkendelse

Nu med helt egen frisør salon pr.1/10 2012

(dog først start januar 2013 pga barsel)

Sankt Annæ Plads 16 - Kbh K

JUHUUUU... ;)

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 13:04

super smukke brogede heste.... synes pintoer er så smukke

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider