Halløjsa HN
Som nogle ved var min kære Big så uheldig at blive forfangen på alle 4 stænger for et par uger siden, og bekymringerne har været mange! Dog er han en fighter og imorgen må han komme på jordfolden om natten, dvs døren i boksen bliver åbnet om aftenen og så kan han selv vælge om han vil ud og strække benene og så bliver han lukket ind om morgenen... 
Han har taget de 14 dages boksro som den sande stjerne han er, og selvom han højst har sovet en nat i boks hele sit liv, så har han bare råhygget sig med sit hø uden at stresse eller splitte boksen ad 
Han har været så heldig at der 3 skridt fra hans boks er en lille sandpaddock ting, så da han var ok gående og gerne ville med, fik han lov at komme derud med lidt hø en times tid og så ville han gerne med ind igen.. Tossede hest 
Nå, men jeg har fået taget nogle ganske få billeder af ham igår, da jeg tømte hans halmpillesmuld bund ud på møddingen, for den var bare blevet monster klam, og staldejer var løbet tør for nyt smuld, så jeg fik hentet 4 store spåner og så var lykken gjort for min sorte diamant 
Nyd min dreng, og kryds fingre for at hans hovben ikke har "flyttet" sig når vi får taget røngten og at blodprøven ikke viser skade på lever fra forgiftningen der startede al hans sygdom!! 
I baggrunden ses hans "veninde" Brune, en gammel avlshoppe han fandt sammen med fra dag 1 da han flyttede derud.... 
"Næhhhh er alt dette virkelig til mig?"
"This is the good stuff"
Så skulle han igang med sit hø, går jo ikke han kommer bagefter sin dagsration.. Han spiser ca 3 småballer (15 kg stk) tørt hø om dagen, en dyr dreng, men det hele værd
"Nomme nomme nom"
"Spåner? Hvor"
Og så lige et sidste billede af den gamle løsdrift jeg har lejet for mig selv igen fra den 15 September, hvor Biggen og hans lillebror skal flytte sammen i deres ungkarlehybel
Her har jeg fået ordnet og revet sandet... GLÆDER MIG så meget til at få dem "hjem" igen