Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Ponyfest på Stengaard
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 08:50

Pyh, det tager lige lidt tid at komme ned oven på sådan en dag, som vi havde i går! Vi lagde faciliteter til Dansk sportsponyavls championater i går, og det var for fedt! Sidste år var der et nyt tiltag inden for championaterne, nemlig at de andre ponyracer også blev inviteret med til gildet. Sidste år var der et par stykker med fra andre forbund, men i år var det endnu bedre besøgt!

Jeg indrømmer gerne : jeg er pony-nørd, men det er altså for fedt at stå og kigge på opvarmningsbanerne, og se den fantastiske samling af lækre ponyer i alle farver og udformninger. Så jeg tog en masse billeder, og de er lagt på vores facebook-side, hvis det har interesse for nogen. Her er et lille udsnit:

Til Championater var der små equipager:

Billede

Og størrer equipager:

Billede

Der var springponyer:

Billede

Der var gule ponyer:

Billede

Og brogede ponyer:

Billede

Spinkle:

Billede

Og kraftfulde bamser:

Billede

Og heldigvis var der en masse glade ryttere:

Billede

Billede

En fed, fed dag, på trods af lidt truende skyer og knapt så venlige temperaturer. Næste år håber jeg at der kommer en lige så flot palet af ponyer på besøg!

'Like' os på facebook:

www.facebook.com/pages/Stengaard/ 397894633580913

Stengaard-Haslev.dk
0
0
Svar på denne tråd

Halløj...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 14:47

Ja, jeg så godt, at i havde fået samlet en masse forskellige slags ponyer sammen på Sjælland! SÅ FEDT hvis flere racer får øjnene op for arrangementet

Om nogle år kunne det jo sagtens blive til en ren ponyfest!

Desværre er der ikke så mange forskellige ponyer her i Jylland, men lad os håbe, det kommer!

Mvh Anna

Skærgården Connemara

3 Connemarahingste til avlsbenyttelse

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 14:51

Syntes det er super godt at fjord hingstene også kan være med :)

Har kigget deres karaktere og de var ikke i toppen af poppen - men slet heller ikke i bunden. Og af hvad jeg kan forstå på de der var der eller havde hestene med, så var der rosende ord med på vejen.

Ham Laust Halsnæs er absolut heller ikke dårligt gående.

We are at war with terrorism, racism,
but most of all we at war with ourselves
.

.

0
0
Svar på denne tråd

championater i Haslev
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 18:12

Nej, jeg så godt at det ikke er så spraglet en flok i jylland endnu, men mon ikke det kommer? I kommer jo i hvertfald med jeres ;)

Fjordhingstene klarede det suuuper flot. De var godt redet, og var alle tre meget velgående (efter min mening i hvertfald!) Jeg håber da at de tager turen igen næste år

'Like' os på facebook:

www.facebook.com/pages/Stengaard/ 397894633580913

Stengaard-Haslev.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider