Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Logo på billeder
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 19:55

Vi tager rigtig mange billeder for både os selv, venner og bekendte af salgsheste.

Og det må være nogle ret gode billeder vi tager, for når hesten er solgt, går der sjældent længe før vi kan finde salgsbillederne igen på nettet...på den nye ejers HG profil og lignende steder og naturligvis uden at give os credit for billeder.

Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at lære, hvordan man lægger sit navn eller logo på billedet. Jeg ønsker ikke at det skal være på midten og dække billedet total, men blåt være i et af hjørnerne, så det tydeligt fremgår at det er os der har taget billedet.

Jeg håber at der er nogen derude der ligger inde med en simpel metode, som er nem at anvende på mange billeder?

Lipas Horses tilbyder tilridning/ridning/kommission i hjertet af Jylland.

Opstaldning i idylliske omgivelser.

Salg af kvalitets dressur-føl/plage/ungheste

Se mere på:

www.lipas-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 22:38

jeg bruger visualizer photo resize, du kan finde det på nettet.

hilsen kristina

OX Araber hingsten MB Karatt tilbyder bedækning 2012

Ledige bokse 4295 stenlille

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 23:07

Altså jeg sidder i Photoshop og skriver logo på alle billederne een efter een. Jeg tvivler på, det er den letteste metode - i hvert fald ikke, hvis man har flere hundrede billeder at gå igennem. :D

Ellers så kan du jo også skrive logo på i Paint, det er virkelig let, hvis det ikke er ret mange billeder, det drejer sig om. Men det går jeg ud fra, du allerede kender til. :)

Kh

Sandra.

What a massive responsibility, being a moral creature.

Life isn't about waiting for the storm to pass by, but about learning how to dance in the rain.

Amatørfotograf i Esbjerg og omegn - SML-f ...

0
0
Svar på denne tråd

logoer
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 23:26

jeg laver et design i Photoshop og laver derefter filen om til en brush så jeg bare plotter det på.

ved ikke rigtig hvad man kan gøre hvis man ikke har photoshop eller et andet fotoredigering program

*~*~*~*~*~*~*~*

New Forest Pony Og Frederiksborg Heste
~ Så du godt på vej

Amatør Fotograf:
http://rbsphoto.blogspot.com/

Tegner:
rikkebosorensen.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd

Ditto i
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 15:01

Ditto i Photoshop. Laver bare en action til det. Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tager, men jeg løfter jo ikke en finger mens PC'en lægger logo på et par hundrede billeder :-)

0
0
Svar på denne tråd

ja ja photoshop
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 22:16

Vi er altså nogen der tager så gode billeder, at photoshop ikke er nødvendigt! (ironi kan forekommer )....men det er skam på ønskelisten

Se mere på:

www.lipas-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

visualizer photo resize
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 23:23

i visualizer photo resize kan man lægge alle billederne ind på en gang og så laver den det hele for dig.

hilsen kristina

OX Araber hingsten MB Karatt tilbyder bedækning 2012

Ledige bokse 4295 stenlille

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Photoscape
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 17:12

jeg var rigtig træt af, at skulle redigere hvert eneste billede og sætte navn på, men så var der en ven der fortalte at hun bruger photoscape, (lastes gratis fra net)

Så ind i auto-opgaver (hedder det på norsk, mulig noget andet i dansk versjon)der kan man redigere både størrelse og om man vil have ramme omkring og skrive et navnelogo, og så efter at have lagret det engang, er det bare til næste gang, at åbne smide de billeder ind man vil endre og trygge konventer alle, så siger det svip svap svup, eller måske noget mere, alt efter mængden og så er de færdige alle og en :) OG det aller beste, den laver dem i en egen mappe, så du beholder alle originaler urørte ;)

Ved ikke lige hvor nemt det var et forstå, men skiiide nemt når man har fikset det en gang :)

Good luck :)

Mvh. Pia

If the world didn't suck, we'd all fall off :)

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 22:41

Tusind tak for alle jeres gode og brugbare råd, nu må jeg igang med at eksperimentere :-)

Se mere på:

www.lipas-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 15:00

Bruger som Jan en action i Photoshop, MEN før jeg fik PS brugte jeg et gratis program der hedder TSR Watermark image.

http://www.watermark-image.com/

Med de venligste hilsner

Malou - Nu med ny Grå Hest

Hestefotograf; til minde om, til salg, til hygge, bare til...

www.graaphotography.dk

0
0
Svar på denne tråd

Picasa
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 23:30

Jeg bruger Picasa som du kan downloade gratis på nettet. Jeg skriver mit navn på et enkelt af billederne, og så markerer jeg alle de billeder teksten skal kopieres til, og vælger "kopier tekst".

Vupti

MARIA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider