Tak for alle de pæne ord om min Indi
.
Jeg har haft ham fra føl, blev som knap 6 måneder afleveret hos mig, det var hans første kontakt med mennesker - han er født ude og har passet sig selv til jeg købte ham. Det var et skræmt lille føl som savnede sin mor jeg fik i hænderne, men langsomt vandt jeg hans tillid og siden er det bare gået i den rigtige retning.
Som 2 års havde jeg ham med på kursus ved Ute Lehmann, det var første gang jeg havde ham med i byen og det gik over alt forventning - han er simpelhen så rar og godmodig og meget, meget nem at arbejde med.
Han blev tilredet som 3 års hos Søren hedegård, jeg havde selv lagt en masse grundarbejde i ham, så de 4 uger han var hos søren blev brugt på ridning.
Herefter fik han en lang pause og det sidste halve år har jeg næsten udelukkende brugt ham til skovture og jordarbejde.
Han er en skøn hest og jeg er meget glad for ham, hvis jeg skal ønske noget anderledes ved ham, så er han næsten for rolig, han kunne godt bruge et ekstra gear og noget mere gnist - men tror oldenborgens rolige godmodige sind spiller en stor rolle i ham.
God søndag