Hej alle - og glædelig sommervarme! 
For nogle uger siden havde jeg besøg af molin-foto.dk
Jeg har længe truet med at få os foreviget på vores terrænbane der blev færdig i foråret, men hestedyret skulle lige i form og det samme skulle jeg, vi har holdt lidt on-off perioder pga manglende tid.
Men så blev jeg gravid igen, så nu skulle det være, så helt i form nåede hverken hesten eller jeg at komme.
Inden terræn er der lige nogle opstillingsbilleder af giraffen.
Der er maaaange billeder, jeg elsker dem alle - de viser hans skønne drengerøvs udtryk
Så er vi klar til at gå til ridning - det er første gang der var slag på blomsterkasserne - det var altså lidt mystisk syntes han 
Tørgrav er lavet så der er et opvarmningsspring i forlængelse
A-spring i 3 størrelser, 50/70/90
To lodretter, hvor der kan ligges ekstra bom på som her 70/90 cm
Nynne er selvfølgelig med - hun er desværre blevet lidt trykket i selskab med hestene, pga et lille sammenstød sidste år, så hun får klap og kiks når vi er afsted, så hun kan komme lidt med på legen igen.
Vifte med ekstra bom - 110 cm
Koncentreret hest på vej mod viften 
Vifte uden bom, 75 cm
Enkelt lodret
Tripplebar, med fire pinde 
Den er 100 cm . bommene kan pilles af så den er mindre, og der kan tilføjes en ekstra
Brændestabel 80 cm,80 cm bred
Klar til brændestablen
Blomsterkassen 90 cm høj uden benslag
Kombination med 2 galopspring i, 90 cm
Pind på jorden ca 60 cm, op ad bakke (derfor min lidt overdrevne stå stil, han var ved at være træt )
Tørgraven 100 cm
Så ville vi lige lave et fin galop billede op af bakken, og jeg ville lige dirigere Nynne lidt væk - det havde herrens altså ikke tid til at vente på
afsted kom vi dog
Det sidste spring er oprindeligt fyld fra springbanen, men i dagens anledning stod den i juletræerne på galopstien.
En træt hest og en tilfreds rytter
Hjemme i vandspiltovet
Tak fordi i kiggede med - hvad syntes i om heste dyret og banen?
Det er helt med vilje banen ikke er højere, den er til hygge og afveksling til alt det andet ridning, og så har vi et par ungheste der skal kunne bruge den også.