Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Så er vi i gang igen :D
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 23:41

Min dejlige hoppe Escape har tilbragt sommeren på sygefold, da hun i starten af juli blev sparket på skulderen, og var stok halt i 1-2 uger. Yderligere 2 uger med fri, og tilbage på alm fold, og hun lignede et skelet. Hun havde virkelig tabt sig på sygefolden.

For en lille måned siden skiftede jeg så fuldstændig ud i hendes foder, hun havde tabt sig allerede inden sygefolden, og har generelt svært ved at holde huld. Nu er hun så på Fiberpiller og Linamix.

Har skridtet de sidste to uger, og Escape har taget på (Også alt for meget ) Så nu er hun sat på halv ration til hun skal lave mere igen.

I går var så første gang med 2x2 minutters trav, det var noget der passede damen Ville lige dele lidt billeder, de er jo ikke så spændende, men er bare så glad for at vi er igang igen, og så syntes jeg hun ser vildt sjov ud med mave

Til sammenligning kan i lige se et billede fra først i juni, hvor jeg syntes hun er rigtig pæn.

Billede

Og så fra i går; Min opstilling er @!#$ Døjer med myoser i skulderne, så det gør nas at rette ryggen og trække skulderne tilbage, men de plejer at løsne sig når jeg kommer i gang med at ride, så forhåbentlig forsvinder de i løbet af ugen

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Håber i kom så langt og har lyst til at smide en lille kommentar Tager gerne mod konstruktiv kritik

Artesia
Sweet Escape
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 06:17

Dejligt i er kommet igang igen - og sikke en smuk hyp du har dig

Julie :-)

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 17:12

ja der er ik noget der kan stikke det at komme igang igen når ens hest har været skadet..

jeg glæder mig til min hest kommer hjem fra sommergræs her den 1 september selvom han har det supert det sted han står..når han står 20 km væk så er det ik så tit jeg orker at ta den på cykel..

er glad på dine vegne over en god start..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider