Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Undlad at se, hvis du vil sove godt.
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 22:01

Der er lige kommet nyt videos op omkring Rollkur, Hyperflexion og LDR, der forklare belastningerne og hvad der sker. Samtidig så kan man se, hvornår en hest er trænet med disse metoder.

 

Det er desværre ikke film med "happy ending" langtfra, så vil du har din nattesøvn, så spring over.....

 

www.facebook.com/dislikeFEIrules


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

Tilridning, ridning og skadesbehandling.

www.us-mustang.com

www.facebook.com/BestBreedMustang

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234565
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 06:04

Hvordan har nogen ryttere samvittighed til det der

 

og alle de heste der er kendt for at tænde af - det er sq ikke så sært med alle de stresshormoner og spændinger den bliver fyldt op af. Stram næsebåndet hårdt og prik den med shcenklerne hvert andet sekund, en gang oveni - så kører det

 

Så det på en rideskole, hvir jeg besøgte en, - men det var ikke glade heste der var i det ridehus. Men nogen ser op Anky og de andre, hvis ikke det rollkur bliver stoppet oppefra.

 

 


 

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner.
Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.
Bent Branderup
 
Bella 1979-2005, altid elsket
 
Röst

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 09:02

jeg sov nu meget godt alligevel

 

 

At jeg skulle have mareridt over at nogen rider rollkür, jamen det ville ikke ændre noget som helst... Og at lave en million forbud, tjah folk ville stadig gøre det der hjemme..!

 

 

Så JO jeg synes det er meeeega synd for hestene.. Men jeg har ikke tænkt mig at bruge min energi på at spekulere over det.. For det kommer ikke til at gøre nogen forskel... Mine tanker kan ikke stoppe dyre mishandling - desværre


Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om


0
0
Svar på denne tråd
 
 alene, og tanker
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 11:24

et menneske - og en tanke i sig selv kan ikke gøre det nej. Men står man sammen og ikke blot tier- så havde man måske chancen.

 

Men ved at opgive totalt på forhånd. Ja så sker der naturligvis ik en hujene fis!



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

www.lykkepiller.info

 

tina@lykkepiller.info

 

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæmp videre!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 12:24

Jeg synes det er forkasteligt og ulækkert at hestene rides på den måde -især når der er rapport ovenpå rapport der alle bekræfter hvor skadeligt det er for både fysik og psyke at ride på denne måde...

Vender man den anden kind til eller lukker øjnene for at det foregår sker der som nævnt aldrig noget. Ganske vist kan få personer alene ikke kan gøre noget ved dette store problem. Men jeg tror på at hvis "de små stemmer" fortsætter med at give udtryk for at det bare ikke er i orden, vil presset fra de mange protester verden rundt bære frugt. Med tiden vil der ske en generel holdningsændring i rideverdenen -det er jeg ikke i tvivl om. Spørgsmålet er bare hvornar.

Jeg bliver ihvertfald ved med at kæmpe hestenes sag, både når det gælder forkert og skadelig træning, forkert måde at holde hestene på osv osv.

Jeg gør aktivt noget ved det ved selv at lære alt det jeg kan om heste, hestehold, træningsmetoder osv for at skabe den bedste harmoni mellem hestevelfærd og stadig få opfyldt mine egne behov for hvorfor jeg i det hele taget har hest. Derudover ser jeg heller ikke til hvis jeg ser heste der på den ene eller anden måde bliver behandlet dårligt. Selvom jeg absolut ikke bryder mig om at "blande mig", tvinger jeg mig selv til at tale med folk om det jeg mener er forkert og selvom jeg risikerer at få en "ordentlig sviner", får jeg nogle gange også opnået mit mål og gjort noget godt for hestene og sat nogle rigtige tanker igang hos ejerne .

 




Hilsen JP

 

Kåret welsh cob hoppe Højsgaard´s Medina søger nyt hjem! Nedsat til 25.000! Se nærmere på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 En start
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 17:39

var måske at sende rytterne hjem fra OL når der foreligger dokumentation for at de anvender det der. Ligesom de sendte kineserne hjem, da de ikke kunne finde ud af at spille ordentligt under badminton...

 

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Islænder udlånes.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider