Husk at det er NU, der er DM i kørsel med hest og vogn på dyrskuepladsen i Horsens.
I dag har der været dressurkørsel for pony 1, 1- og 2-spand, samt pony 2 og 3, 2- og 4-spand, samt for juniorer.
I morgen fredag er der dressurkørsel for 1- og 2-spand hest.
Lørdag er der maratonkørsel for alle spand (og det er GOD underholdning) og søndag er der forhindringskørsel (keglekørsel) for alle spand.
Se mere på www.dm-siden.dk
Bor du for langt væk til at det er muligt at køre til Horsens, kan du også følge med her: www.facebook.com/#!/groups/ 193807747354127/363717413696492/ ?notif_t=group_activity
Hilsen Sif