Hej alle sammen..
Er lidt spændt på om jeg kan få det hér til at virker, for det er ikke meget jeg har lagt video ind, hvis jeg overhovedet har og oven i det har jeg redigeret i videoen..
Tino var i går ude og løsspringe for 3. gang.. Han var lidt træt til sidst så jeg måtte løbe med som støttepedagog..
Men grunden til at han var træt var: at da jeg var inde for at hente kamera så han kunne blive filmet, der stod han nede efter springene og græssede.. Jeg havde sat det sidste spring op som oxer, hvilket han ikke har prøvet før og heller ikke et spring der var så højt.. Da jeg så kommer ud, der har Tino lige sprunget oxeren og krydset bagfra (af egen fri vilje, min mor og søster stod og kiggede og pludselig drønede han bare afsted), han vendte og tog så kryds og oxer den rigtige vej og kom ne dog mødte mig med et lille vrinsk.. Så drønede han afsted igen og tog så alle 3 spring bagfra og ud og spurte rundt i folen..
Skøre hest (jeg havde da aldrig troet at han ville springe helt frivilligt, men han synes åbenbart det er sjovt og savnede hans "mor")..
Før han lavede dette nummer, havde han sprunget alle 3 apring (dog bare lodret til sidst) i en fin rolig gallop, hvor jeg bare havde sluppet ham oppe ved starten.. 
Håber I kan lide videoen og hvad I ser..
Vi vil blive glade for en kommentar også hvis nogle skulle have mod på at kommentere hans teknik/kapacitet, hvis man kan det ud fra dette video.. 
Oxeren er 70 cm på bagbom..
Vh
Isabella og Tino