Jeg har oprettet en gruppe på facebook med formålet, at samle så mange heste mennesker på et sted, som overhovedet muligt. Herinde vil det være muligt at få nye venner i det område man også selv kommer fra. Man kan chatte med alle de der er online. Man kan nemt arrangere ting man kan lave sammen. Sælge eller bytte udstyr. Anbefale eller søge undervisning. Og meget meget mere 
Tag et kig, og inviter gerne alle de heste glade mennesker som i kender 
www.facebook.com/groups/ 100435360102676/