Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Maling på gamacher hvordan kommer det af
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 19:42

Er der nogle der har nogle tips til hvordan man får maling af sine gamacher?

Der hvor jeg havde mine heste stående, havde ham der havde stedet malet sine bomme med blåt lastbil maling (mener jeg han sagde).

Ved simpelthen ikke hvordan jeg får det af igen???

 


LA Horses

 

Salg og kommision af kvalitetsheste

Undervisning - Kursus

Tilridning og videre uddannelse

 

http://www.la-horses.weebly.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 maling..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 19:50

Var det nymalet? Altså våd maling?

 

Hvis det er tør maling som bare har skallet af så ville jeg umiddelbart smide dem i vaskemaskinen. Det gør jeg jævnligt med alt mit rideudstyr. Altås ikke læder osv. Men grimer, og gamacher kommer i vaskemaskinen.

 

eller skal du forsigt prøve med terpentin.


Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean



0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske terpentin virker. Tak
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 20:05

Det var ikke våd maling desværre.

Det kan ikke vaskes væk med vand og sæbe. Det er lige som om det sidder fast i selve plastikket (gamachen).

Men vil da prøve med terpentin :) Måske det virker


LA Horses

 

Salg og kommision af kvalitetsheste

Undervisning - Kursus

Tilridning og videre uddannelse

 

http://www.la-horses.weebly.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 21:55

Acetone, har jeg før fjernet malling med.


 



Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for det
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 21:57

Det lyder til at det virker, da du allerede har prøvet det. Tak. Det vil jeg gøre så


LA Horses

 

Salg og kommision af kvalitetsheste

Undervisning - Kursus

Tilridning og videre uddannelse

 

http://www.la-horses.weebly.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider