Så blev det tid til at jeg skulle have en ny hest, efter at min gamle pony blev aflivet.
Navn;: Sheiki.
Alder: 11 år.
Højde: 165 stg.
Hun er en hel fantastisk hest, og jeg håber at jeg vil komme rigtig langt med hende. Hun vil primært blive brugt til spring og tærren ridning.
Hun er bestemt en hest med krudt i rumpen, men lige så snart du slipper tøjlerne, så skridter hun.
Her kommer der lige lidt billeder af prinsessen.
Først fra jeg var ude og prøve hende.
Undskyld opstillengen. men jeg sidder og retter bøjlerne
Lidt skridt, før vi skal springe.
Og så fra da hun kom hjem.
Det er altid godt med mad.
Sheiki fandt hurtigt høet.
De var begge lidt nysgerrige på hvem deres nye foldkammerat var.
"hmmm, hvad er du for en ?"
Det er lige det der er af billeder for nu 