Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Byd velkommen til min nye hest.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2012 12:41

Så blev det tid til at jeg skulle have en ny hest, efter at min gamle pony blev aflivet.

 

Navn;: Sheiki.

Alder: 11 år.

Højde: 165 stg.

Hun er en hel fantastisk hest, og jeg håber at jeg vil komme rigtig langt med hende. Hun vil primært blive brugt til spring og tærren ridning.

Hun er bestemt en hest med krudt i rumpen, men lige så snart du slipper tøjlerne, så skridter hun.

 

Her kommer der lige lidt billeder af prinsessen.

 

 

Først fra jeg var ude og prøve hende.


Billede

Undskyld opstillengen. men jeg sidder og retter bøjlerne :)




Billede



Billede

Lidt skridt, før vi skal springe.

 

 

Og så fra da hun kom hjem.

 





Billede

Det er altid godt med mad.

 





Billede

 


Billede




Billede

Sheiki fandt hurtigt høet.

 





Billede

De var begge lidt nysgerrige på hvem deres nye foldkammerat var. :)

 





Billede

"hmmm, hvad er du for en ?"

 

Det er lige det der er af billeder for nu


R.I.P. Smukke, du vil altid have en kæmpe

plads i mit hjerte <3

 

...if I have always worked honestly,

my horse will carry me to the end

of the world.

 

Elsker jer: Elaika Speed, Mirage og Smukke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2012 12:52

Hvor er den fin. Held og lykke fremover med den

Bliver spændende at følge


Quote: "Lets try not to kill anyone tonight - your words"

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider