Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 en smuk gammel Palmino
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 09:31

efter et par års ridepause efter salg af min gamle hoppe, og en laang barsel er jeg nu til hest igen

 

Skønt..

 

Havde egentlig lidt opgivet ideen om igen at komme til hest, og havde ikke rigtig fundet HESTEN jeg havde lyst til at ride..

 

Min veninde har ældre Palmino vallak, som har stået stille et par år, og så foreslog hun at det var en mulighed.. hmm skal skal ikke ??

 

jeg tænkte jeg da altid kunne tage ud og se på ham.. og SMASK så var jeg forelsket..

 

En gammel herre, der bestemt ikke er gammel af sind !! til tider lidt hingstet og bare liige mig.. Skør men bestemt styrbar.. en altid glad hest..

 

Sammen en anden super dejlig part er arbejdet med at ride ham op o i form igen begyndt og han nyder bare at komme ud igen..

 

Han er gammel dressur hest og gået M klasser, og også en hest der kan springe.. LA/M men den tid er vist forbi..

 

Han er så gudesmuk og fantastisk at være på.. I får lige et par billeder af den gamle mand

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alder..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 09:51

Han er fin. Hvor gammel er gammel?


Hilsen Mette

og tøserneTanni og Duchess






0
0
Svar på denne tråd
 
 Bommelum
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 09:51

Hvor er han dog fin :)

 

Ser dejlig rigtig dejlig ud :)

 

Hvor gammel er han?

 

Håber du kommer til at nyde ham :)

 

Sisse

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad hedder
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 09:52

han?? Har passet en palomino engang...

0
0
Svar på denne tråd
 
 gammel
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 10:09

Han er 20 så forhåbentlig har han stadig mange gode år i sig

 

i daglig tale er han Flinte, men ellers er det Flintstone..I må ikke hænge mig op på det helt fulde navn og hvem han er efter osv.. men kan da høre min vendinde

 

Han er sgu en dejlig dreng.. når vi "skridter" derud af går han ind i mellem og brummer og små snakker og hilser på de forbipasserende, og til tider kan han da også en lille dans.. step dans

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå så er det
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 11:24

nok ikke den - lignede bare lidt.

 

men dejligt at der er nogen der husker at få noget ud af de "gamle" :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bare derudaf
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 13:32

Hey Julie - bare der ud af på din fine lånehest. :-) tak for sidst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Modig!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 15:40

... og nu uden sadel? Nej, hvor du blærer dig.

Kønt er det jo ikke, men al begyndelse er jo svær . (Til andre, der nu bliver forargede, det er rent dril)


Hilsen Elena

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111111
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 21:42

Alvorligt talt - det er skønt du er på hesteryg efter årene med savn og hestesnak. At du så lige skulle forelske dig i denne gammel dreng, er heldigt for ham . Det siger meget om dig og din tilgang til ham, at du tager det stille og roligt og giver ham muligheden for at kunne følge med rent muskulært.

Meeeeen - husk nu hatten og støvlerne! Du skulle gerne holde lige så længe som den gamle dreng, ikke? til jer begge.


Hilsen Elena

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 21:54

dejlig gammel dreng




Nu med den lækre Cane Corso obelix, den smukke malamut-zenta, guldhesten og den bette røde <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 11:36

Flintstone er født den 9-4-1992. Hans far er Nigeria PAH 3.

 

Mvh

 


Tina

www.linnerup-skovgaard.dk


Moelleaaens Golden Spirit, årets hingst i PSA 2012.

Moelleaaens Golden Bahama, kåret med 8 i helhed + 8 for gang

Lionell DVH 571 rådighed fersk, transport eller frostsæd 2012 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 <3-Flinte
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 22:26

 

 

Ham kender jeg, en rigtig dejlig dreng....

Flintstone af bøgelund<3

 


Billede




Billede




Billede




Flintstone og Tina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider