Beklager at jeg ikke lige har fået svaret før nu, men har holdt studentergilde i går, og dagene op til har været lidt hektiske 
Det gule lyn: Det kan du sagtens, det kræver bare at du har troen på og gider at kæmpe for det
Så skal du nok komme til at ride en D for hest
Når du når så langt, må du endelig ligge billeder ind 
Pocanana: Hehe, ja det må være det, hehe 
Kartrine ?Soya?: Hvor er du sød, mange tak
jeg er også rigtig glad for ham, og vil ikke bytte ham for nogen anden
Når han en gang ikke er her længere, så skal jeg ud og finde en hest, som har den samme personlighed som han har
Han har den skønneste personlighed, han har siden, han var 5 år, været lærerhest for nye heste, som skulle lærer at begå sig i traffikken, og er en meget sikker traffikhest
Og han har altid været stille og rolig på tur, men har på den seneste begyndt at hidse sig lidt op når vi skulle tur - alene- , noget jeg tar med en smil, for det må vel være et tegn på at han nyder at komme væk fra sandkassen 
Leonidas: Jagter - er faktisk noget jeg har snakket med en veninde om, at vi skulle prøve på et tidspunkt, faktisk også military
Jeg er sikker på at min pony sagtens kan følge med, det kræver bare at kondien og teknikken er i orden 
KatjaOtte *Mr Jones*: Mange tak
Hvor er du sød, - en fjordhest kan helt sikker anbefaldes, hehe
Regner også med at der skal komme flere tråde, men lige nu holder vi ferie hos min far, hvor Cox hygger sig på en dejlig stor græsfold, og skridtture på stier og ridning på stubmarker 
- Et lille billede 
- Jeg elsker min gule pony
DP Horses: Hvor er du sød :] Jeg er helt sikker på at fjordhesten også kan klare sig i military, og noget jeg godt kunne tænke mig at prøve på et tidspunkt
Jeg håber da du finder en fin fjordhest, som passer dig på et tidspunkt
) Cox er købt ved Claus Brokholm i Thorsø, og kender flere som har købt hest der 
Kjeldsen 1: Hvor er du sød, wow, mange tak
Jeg synes også selv at Cox er utrolig lækker, og så giver det et smil, når andre og synes det
Jeg elsker hans personlighed, og at han aldrig giver nogen skuffende ridetur, det er altid positiv, skulle nærmest ligge et link ind fra dressur fra et par uger siden 
Hvas synes I ? 