Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Springundervisning-Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  02-07-2012 21:58

Hej HN'er! :-)

Det er længe siden jeg har vist billederne herinde.

Siden dette, har jeg fået Cox, som min egen, Malene har fundet en lånehest, som hun venter på at få hjem.

Billederne er fra den 20. juni og taget af nogle super søde veninder <3 :))

Cox er super springende for tiden, og han bliver bedre og bedre for hver gang :-)

Obs, jeg har en underviser og min opstilling bliver bedre og bedre for hver gang, og Cox er i det tempo, han skal være i.

Nu til lidt billeder:

Billede

- Opvarmning

Billede

Starten på en bane

Billede

Igen :-)

Billede

Sej musse - sidste spring i en kombination

Billede

Tja, afstanden passede ikke så godt

Billede

Lytter til træneren :-)

Billede

Sød pony <3

Billede

Anden sidste spring, lodret - 90-95 cm :)

Billede

Ja :-)

Inden min søster skulle til dm i maj, nåede jeg lige en smut til stævne :-) Sød pony, trods alt for lang opvarmning :-)

I får da lige lidt billeder derfra :-)

Billede

Springet er 90 - svarende til en LD for hest

Billede

Igen, 90 cm - ponyen overspringer, men min træner mener at vi lige skal have noget mere rutine i LD'erne inden vi går til LC'erne! :-)

Jeg rider hesteklasser på min pony - da jeg ikke kan nænne mig at skille mig af med ham :) Og Cox klarer sig fint blandt i hesten :)

I weekenden, startede jeg hos os selv, i en LE og LD hvor jeg blev 1. uplaceret i LE'en og vandt LD'en :-)

Lig gerne en kommentar :)

Stephanie

- & fjordbollen Cox Tidselbjerg

Hjemmeside: Bricksite.com/CoxTidselbjerg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 10:16

I er bare blevet seje sammen! Især i weekenden! Er så stolt af jer, og glæder mig helt vildt til at følge jer endnu mere fremover, for nu skal i ud og tage stævenbanerne med storm!

Malene Dolleris

Cox Tidselbjerg

Hinnerup Ridecenter

www.HIRI.dk

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 16:31

187 har kigget?

Ikke flere, som vil kommentere ???

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 16:47

er vild med billede nr. 4 og 6! Sikke en lækker fjord...det ser ud til at i har et fint samarbejde!

dejligt

0
0
Svar på denne tråd

Halløj :-)
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 17:31

Pocanana: Mange tak for din fine kommentar :-) Vi har en rigtig dejlig samarbejde, og to dygtige undervisere til at hjælpe os den rette vej :-)

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 17:44

syntes altid at billedtråde med velredne fjordinger i den form og figur de nu bør være i, er så dejlige....sporty ynde og naturhest i en og samme hyp

Gotta love it!

0
0
Svar på denne tråd

WOW!!!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 20:27

Hold da op hvor den lækre fjordmusse kan hoppe! Super sejt gået!

Og jeg tror altså de spring i træner på er mere 1 meter end de er 90cm ;)

Håber du vil se i min tråd om min fjordhest jeg er ved at lave. (Hint, vi må holde lidt sammne os med med gule heste. )

Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd

ingen kommentar.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 20:45

Det er vidste desværre en generel ting i fjordheste tråde at der ikke er så mange som gider kommentere. Folk vil hellere se brunkager.

Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 21:10

Camilla og Bailey: Tak for din fine kommentar :-) Springet er desværre kun 90-95 cm, den dag trænede vi ikke så meget højde, men mere linjer :-) Han er en rigtig dygtig springer, men også dygtig til dressur ;-) Kigger lige forbi din tråd.

Nej, desværre, forstår ikk hvorfor der skal være sådan en forskel, alle heste er jo fine på hver sin måde :)

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

kommentere
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 22:59

Hej, I er hermed på listen over vores (fjordbollen Spunk og min) forbilleder, sejt. Mit mål er selv en ld hest, er også voksen på fjord.

Mvh Heidi

I have CDO, its like OCD.

Only the letters are in alphabetical order.

like they should be.....

0
0
Svar på denne tråd

1234567og8
Forfatter: 
Dato:  04-07-2012 07:46

det er fordi fjordinger er hesteverdenens svar på en ninja! de forstår at undgå at tiltrække sig opmærksomhed så de uhindret kan redde universet

jeg vil i hvert tilfælde meget gerne se flere gule billedtråde! Gule supermuler foren eder!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 05:14

Pocanana:

Cox er supersmuk, og en skøn type - robusthest og sportshest i sammen pakke jeps, god vind fremover på banerne

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner.
Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.
Bent Branderup

Bella 1979-2005, altid elsket

Röst

0
0
Svar på denne tråd

gul fan
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 17:34

ja jeg har selv redet jagter på min tidligere gule lynraket, så "like" herfra til fjordhestene - de kan lidt af hvert!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 18:35

Hvor er i bare seje!!!
Får helt lyst til selv at få en fjordhest :-)

Flere af de tråde!!

Hilsen Katja Otte

Alle har ret til en chance til..!

Søger transport til 8620 Kjellerup fra

3660 Stenløse i start uge29

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 20:10

kommenterer :)

Fantastisk bette gule hyp du har dig der!

Min første pony var også en fjordhest. Jesper Olsen hed han... Super sej racer, som jeg red lidt military på.

Og de billeder du viser, tydeliggør jo så bestemt, at fjordheste ikke er uden evner :)
Jeg er sådan i al hemmelighed (tys tys)selv på udkig på en god fjordhest og slår bestemt til, hvis jeg falder over den rigtig!

www.dphorses.com

D.S.P

Dansk Sports Pony Avl

***Ridning/salg/kommison***

OPSTALDNING TILBYDES

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 20:51

Utrolig lækre Cox

I er bare et dejligt par

Vakse Viggo og Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 19:29

Beklager at jeg ikke lige har fået svaret før nu, men har holdt studentergilde i går, og dagene op til har været lidt hektiske :-)

Det gule lyn: Det kan du sagtens, det kræver bare at du har troen på og gider at kæmpe for det :-) Så skal du nok komme til at ride en D for hest :-) Når du når så langt, må du endelig ligge billeder ind :-)

Pocanana: Hehe, ja det må være det, hehe :-)

Kartrine ?Soya?: Hvor er du sød, mange tak :-) jeg er også rigtig glad for ham, og vil ikke bytte ham for nogen anden :-) Når han en gang ikke er her længere, så skal jeg ud og finde en hest, som har den samme personlighed som han har :-) Han har den skønneste personlighed, han har siden, han var 5 år, været lærerhest for nye heste, som skulle lærer at begå sig i traffikken, og er en meget sikker traffikhest :-) Og han har altid været stille og rolig på tur, men har på den seneste begyndt at hidse sig lidt op når vi skulle tur - alene- , noget jeg tar med en smil, for det må vel være et tegn på at han nyder at komme væk fra sandkassen :-)

Leonidas: Jagter - er faktisk noget jeg har snakket med en veninde om, at vi skulle prøve på et tidspunkt, faktisk også military :-) Jeg er sikker på at min pony sagtens kan følge med, det kræver bare at kondien og teknikken er i orden :-)

KatjaOtte *Mr Jones*: Mange tak :-) Hvor er du sød, - en fjordhest kan helt sikker anbefaldes, hehe :-) Regner også med at der skal komme flere tråde, men lige nu holder vi ferie hos min far, hvor Cox hygger sig på en dejlig stor græsfold, og skridtture på stier og ridning på stubmarker :-)

- Et lille billede

Billede

- Jeg elsker min gule pony

DP Horses: Hvor er du sød :] Jeg er helt sikker på at fjordhesten også kan klare sig i military, og noget jeg godt kunne tænke mig at prøve på et tidspunkt :-) Jeg håber da du finder en fin fjordhest, som passer dig på et tidspunkt :)) Cox er købt ved Claus Brokholm i Thorsø, og kender flere som har købt hest der :-)

Kjeldsen 1: Hvor er du sød, wow, mange tak :-) Jeg synes også selv at Cox er utrolig lækker, og så giver det et smil, når andre og synes det :-) Jeg elsker hans personlighed, og at han aldrig giver nogen skuffende ridetur, det er altid positiv, skulle nærmest ligge et link ind fra dressur fra et par uger siden :-)

Hvas synes I ? :-)

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

fjordling ! :D
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 22:30

Wauw en lækker fjordling :D der løftes dælme nogle fusser :D

0
0
Svar på denne tråd

Godaften! :D
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 21:53

Ange: Mange tak, skal du ha' :-) Han er en rigtig fin springer :-)

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider