Hej alle sammen
Og god sommerferie!
Hvor er det dog vidunderligt at vi endelig fik sommerferie. Den har jeg godt nok ventet på længe! For det betyder jo.. meget mere tid til den lille Dixie pony 
I dag trænede vi lidt på ridebanen, og bagefter øvede vi trailer. (Skulle gerne ud og køre med hende i morgen)
I december havde Dixie en dårlig oplevelse m. en trailer, og siden har hun ikke ville gå op i traileren. Nu har jeg trænet hende ca. 2 uger, og nu kan hun bare 
Hun er den dejligste lille pony man kunne tænke sig!! Dem der sagde til mig for 2 år siden at jeg ikke skulle købe hende fordi jeg ville blive for stor til hende, ja, det kan godt være. Og at hun ikke kunne noget som helst. Den lille hest har lært mig så mange ting, som jeg er ovenud taknemmelig for at have lært!
Jeg ved godt at hun er for tyk. Græsset har været meget frodigt, og netop derfor går hun med mundkurv. Jeg er helt opmærksom på det.
Nu til billederne 
P.S MANGE billeder!
Øver spanske skridt. Hun er blevet rigtig god til det, og har endelig forstået at man skal gå fremad samtidig
Dyyygtig!
Gaaaaaaab... på kommando. Den lille dame laver det trick hver gang vi lige holder 2 min. pause
Er jeg ikke bare køn??
Iiih.. hvor jeg kan skære grimasser
Bakke.
Bakke.
Ryste på hovedet på kommando
Hun er blevet så god til at neje
Dygtige lille pony
Bagpartsvending
Så skulle man også lige røre sig lidt..
Den lille dame fandt bare ud af at hun jo bare kunne løbe på en mindre volte, og dermed slippe for at løbe så stærkt
Får jeg noget mad??
Så blev det tid til trailer - træning. Først skulle hun ligeudrettes.
Og så gik det jo fint.
Nu er der vel ikke nogen der kommer og spiser mig vel??
Jeg holder øje!!
Ned igen, og ligeudrettes igen
Ja ja ja ja.. jeg kommer, du behøver ikke at trække i mig!
Så fik Dixie mad, og kom på fold med mundkurv
Jeg tager mig en lur.
Søde hest
Hun er det bedste der er hændt mig
Hvis i kom helt herned, må i da gerne smide en lille hilsen 