Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Træning på bane og med trailer - Dixie
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 19:25

Hej alle sammen :) Og god sommerferie!

 

Hvor er det dog vidunderligt at vi endelig fik sommerferie. Den har jeg godt nok ventet på længe! For det betyder jo.. meget mere tid til den lille Dixie pony

 

I dag trænede vi lidt på ridebanen, og bagefter øvede vi trailer. (Skulle gerne ud og køre med hende i morgen)
I december havde Dixie en dårlig oplevelse m. en trailer, og siden har hun ikke ville gå op i traileren. Nu har jeg trænet hende ca. 2 uger, og nu kan hun bare
Hun er den dejligste lille pony man kunne tænke sig!! Dem der sagde til mig for 2 år siden at jeg ikke skulle købe hende fordi jeg ville blive for stor til hende, ja, det kan godt være. Og at hun ikke kunne noget som helst. Den lille hest har lært mig så mange ting, som jeg er ovenud taknemmelig for at have lært!

 

Jeg ved godt at hun er for tyk. Græsset har været meget frodigt, og netop derfor går hun med mundkurv. Jeg er helt opmærksom på det.

 

Nu til billederne

 

P.S MANGE billeder!

 


Billede

Øver spanske skridt. Hun er blevet rigtig god til det, og har endelig forstået at man skal gå fremad samtidig ;)

Billede

Dyyygtig!


Billede

Gaaaaaaab... på kommando. Den lille dame laver det trick hver gang vi lige holder 2 min. pause :P


Billede

Er jeg ikke bare køn?? :P


Billede

Iiih.. hvor jeg kan skære grimasser :P

 


Billede

Bakke.


Billede

Bakke.

 


Billede

Ryste på hovedet på kommando :)


Billede

Hun er blevet så god til at neje :)


Billede

Dygtige lille pony :)

 


Billede

Bagpartsvending :)


Billede

Så skulle man også lige røre sig lidt..


Billede

Den lille dame fandt bare ud af at hun jo bare kunne løbe på en mindre volte, og dermed slippe for at løbe så stærkt ;)


Billede

Får jeg noget mad?? :D


Billede


Så blev det tid til trailer - træning. Først skulle hun ligeudrettes.

 


Billede

Og så gik det jo fint.


Billede

Nu er der vel ikke nogen der kommer og spiser mig vel??


Billede

Jeg holder øje!!


Billede

Ned igen, og ligeudrettes igen :)


Billede

Ja ja ja ja.. jeg kommer, du behøver ikke at trække i mig!


Billede


Så fik Dixie mad, og kom på fold med mundkurv :)

 


Billede

Jeg tager mig en lur.

 


Billede

Søde hest


Billede




Billede

Hun er det bedste der er hændt mig

 

Hvis i kom helt herned, må i da gerne smide en lille hilsen


Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altid dejligt!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 20:29

at følge dine indlæg! :-)
Dejlig lille pony du har dig!
Må vi snart se nogen nye ride billeder?
Hvor skal i hen?


Hilsen Katja Otte

Alle har ret til en chance til..!

 

Søger transport til 8620 Kjellerup fra

3660 Stenløse i start uge29

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 20:44

Ja, hun er rigtig dejlig!

 

Jeg må indrømme... at jeg er lidt nervøs for at vise ridebilleder med lille pigen, for de fleste vil nok sige at jeg er alt for stor til hende nu. Engang i mellem skridter og traver jeg lidt på hende, og tager måske en enkelt kort galop på hende på græsstien, men ellers forsøger jeg at træne hende meget med klikkertræningen og så har jeg jo desuden tilkørt hende bidløst Så det bliver der også brugt tid på nu.
Men altså.. jeg tror jeg ville blive hakket i små stumper hvis jeg lagde billeder ind af Dixie bare hvor jeg skridter....

og det ville ikke være så rart.. Måske i snart får lidt ridebilleder fra nogle ture på græsmarkerne

 

Tja.. vi skal jo faktisk til Herning på torsdag, da Dixie og jeg er gået videre i en konkurrence, men lige pt. ser det ikke så godt ud, da Dixie ikke har været ude at køre endnu, og der er 3-4 timers kørsel derhen, såååeeh...
Håber da på at vi kommer til Herning, men vi har nok ikke en chance i konkurrencen, da de andre deltagere har trænet en del flere år end vi har.. Vi har snart trænet halvandet år. Men okay.. det er jo egentlig også mest for oplevelsen skyld at jeg synes det kunne være sjovt

Men ellers skal vi bare en tur i skoven med hende. Måske ned på stranden. Hun eeeeelsker vand
Hun har ikke været så meget i byen, så det er meningen at vi i morgen tager en tur i skoven så vi starter med noget stille og roligt


Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 I gør det super...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 20:50

Og pyt da med du bliver for stor til ridning, der er som du selv siger, så meget andet man kan lave!

 

Bliv ved med det godt arbejde.

 

Mvh Sarah


Træning og undervisning:

HMS, arbejde fra jorden, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning


Palomino hoppe på 5 år sælges,mf.

Bedækning tilbydes v rød pony, blis og 4 sokker,lys man/hale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 20:56

Tak, og jeg er jo heller ikke stoppet med at ride. Rider hende jo lidt.. ikke så tit, men det gør jeg da. Desuden rider jeg på en stor tinker hest, som HN da i hvert fald ikke kan sige at jeg er for stor til. Den vejer 600 kg. og er næsten for høj til mig :P Udover det rider jeg en 7 årig fjordhest, og jeg er med til at tilride en 4 årig en af samme slags.

 

Ja, og man finder ud af hvor meget andet man kan lave når man får sådan en lille pony. Folk blev ved med at sige til mig da vi købte hende, at hun ikke kunne noget. HA! tænker jeg.. så skulle de bare se hvad hun kan nu!

Er glad for at jeg ikke lyttede!


Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2012 07:35

Sjovt.. egentlig lære man meget af begrænsninger


Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider