Så blev det endelig min tur til at blive student, og i den anledning skulle der selvfølgelig tages lidt billeder af mig og min dejlige hest.
Billederne er ikke taget af en prof. fotograf, men af en pige fra stalden, så de er nok ikke teknisk korrekte, men jeg synes nu, de blev meget vellykkede alligevel 
Jeg overvejer at få et af billederne indrammet og forstørret, men ved ikke helt hvilket. Hvad synes I?
Enjoy! (ps. beklager den lidt manglende variation!
)
1. Starter meget godt ud, Lina er glad og tilfreds
2. "Smiiil Lina"!!
3. Lina mente altså, at vi hellere bare skulle hygge, i stedet for at stå ude på en græsmark, hvor hun ikke engang måtte smage på sagerne!
4. Og lige et i fuld figur