Jeg startede morgenen med en tur ud i det blå på min altid glade og supersøde Milo Findes der en bedre start på dagen? I think not!
Milo har iøvrigt tabt sig rigtig meget - ja faktisk er han efterhånden kun en skygge af sig selv God dag til jer alle!
Hilsen Inge
- med den mageløse Milo, den supersmukke Sully, den charmerende Clara og den overskønne O'Malley...
Haha Inge kan du så give ham noget af alt det hø, du har fået i hus.
KH Esma
Healing
hest og rytter
Psykoterapi
Vil du lære at rumme hele dig?
Afbalancering og harmoni til din hest og dig
Dear past, thanks for all the lessons.
Dear NOW, I'm ready.
Esma: De har netop lige fået noget af det, jeg samlede ind - det er deres natmad i dag, og sikkert også de næste mange dage
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet