|
|
| Blondine søges til photoshoot med hest |
|
|
Da jeg ikke kan bruge min hoppe til ridning, er jeg nød til at tænke alternativt, da hun elsker at være i hænder. Ét af mine alternativer er fotomodel 
Derfor søger en pige i alderen 15-25 år, til at få taget et photoshoot sammen med vores hoppe Pearl. KRAV: - Du skal have lyst hår (jo lysere jo bedre) - Dit hår/pandehår skal være mellemlangt-langt (etage er ok) - Dit pandehår skal også være mellemlangt-langt - Du skal være villig til at få farvet pandehåret (på vores regning) - Du skal have et godt tag på heste Planen er, at vedkommende skal have farvet pandehåret samme farve som Pearls pandelok. Der er tanker om kontaktlinser med samme farve som Pearls øjne, men indtil videre er det bare tanker (vi anskaffer dem, hvis...). Og sidst men ikke mindst, en hvid kjole. Vi har en i størrelse S/M. Billederne vil blive taget af Joveno Foto (som har taget alle følgende billeder), og du vil naturligvis få en kopi af billederne selv, til eget brug. Vi bor i Løgstør, Nordjylland. I er velkommen til at stille spørgsmål, eller rette henvendelse til mig. - Det er planen at det skal ske i August.
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Horse Universe - Internationalt hesteforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddd |
|
|
Må jeg spørger - hvorfor du ønsker sådanne billeder?
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Ja, alternativt fotoprojekt - jeg er spændt på at se hvad der kommer ud af det 
Hilsen LouiseN Langsomt er hurtigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sandra ?Cashew? For at udnytte min hest til andet, end blot foldbums 
Jeg hader billeder af mig selv, så jeg vil ikke stille op til model, og jeg synes det kunne være sjovt at have lave et modeltema med hende. 
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Horse Universe - Internationalt hesteforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Tjooo .. Nu er jeg snart ved at være platin-blond, men har "desværre" ikke pandehår .. Og er bosiddende i Esbjerg..
- Anne Mikkelsen - Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem! Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale - det gør rytterens dygtighed!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
.. Men igen, hvad er en "anelse langt væk" ? .. Hvis man kan hjælpe andre, gør man så ikke det ? .. Forresten, er det en bestemt hvid kjole man skal bære hvis det er, eller kan modellen også komme med ideer ?
- Anne Mikkelsen - Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem! Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale - det gør rytterens dygtighed!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes det |
|
|
lyder spændende og jeg glæder mig til at se resultatet. Desværre har jeg pandehår og jeg er heller ikke interesseret i at få det farvet (er meget lyshåret) og så bor jeg i Herning  Men ellers havde jeg da været frisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 56789op |
|
|
hehe jeg er godtnok 26 og en str L men har lavet en del foto i min tid samt arbejder i ålborg så er tæt på
JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh...... |
|
|
Pudsig idé. Personligt ville jeg nok synes, det var lidt sært at have en masse billeder af min hest med en vildt fremmed person på - men hver sin smag. Spændende, hvad der kommer ud af din idé.
Hilsen Inge - med den mageløse Milo, den supersmukke Sully, den charmerende Clara og den overskønne O'Malley...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det bliver da spændende at se!  Nu er jeg åbenbart slet ikke fulgt med, hvorfor kan Pearl ikke rides? Jeg troede du havde købt hende som ridedyr? Og nu ved jeg ikke noget om heste-modeller, men hvordan vil du tjene pengene? Altså, er der folk der gerne vil købe et billede af din hest med en pige? eller hvordan foregår det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsada |
|
|
Kunne det måske være en ide, at i bare farvede modellens hår i photoshop efter fotograferingen...? Jeg ville personligt synes det kunne være en sjov ide... Men jeg ville aldrig få mit hår farvet for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg holder øje med alle der skriver, og så tager jeg stilling på mandag, og giver besked.
Anne Mikkelsen Langt væk kommer naturligvis an på hvad man selv mener. Det er en lang vej at køre, specielt hvis det fx er offentlig traffik  Hvis vedkomne selv har en kjole der vil passe til vores photoshoot, er det helt iorden.
Vandet Hestepension Ja, det er self. en smagssag. Jeg synes personligt det kunne være sjov at stille Pearl op til modelbilleder med en person - Jeg er dog ikke vild med billeder af mig selv, plus jeg vil ikke passe ind i mine tanker om dette photoshoot. 
Sophie »Whisper« Pearl viste sig desværre at have nogle forskellige skavanker, som KS og OCD, så hun er blevet erklæret uridelig. Det er bare rigtig ærgerligt. Det her handler ikke om at tjene penge (tvært imod). Det er bare for at have nogle specielle billeder af min hest, og for at få en hyggelig dag ud af det. 
sandie86 ?isabella af mindet Ååh, jeg er slet ikke en ørn, når det kommer til billedredigering på dét niveau, desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsada |
|
|
det kunne jo være nogle hjælpesomme mennesker ville "farve håret" på billedet for dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
blueboy |
| Dato:  |
26-06-2012 20:07 |
|
Lykke jeg kan ihvertfald sagtens hjælpe dig med photoshop - fotograferer selv en del.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da |
|
|
et fedt projekt  Bliver spændende at se, om du finder en model... Jeg er lyshåret, men nok desværre nok ikke fotogen nok til sådan et fotoshoot 
www.dphorses.com D.S.P Dansk Sports Pony Avl ***Ridning/salg/kommison*** OPSTALDNING TILBYDES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nej hvor ærgeligt at hun blev erklæret uridelig hun er så smuk! Ja okay, jeg havde bare misforstået det med fotomodel så men det lyder da rigtig spændende, glæder mig til at se billeder  Pearl er så fotogen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foto shoot |
| Forfatter:  |
vivian 1 |
| Dato:  |
20-07-2012 11:19 |
|
Jeg er rigtig frisk på det, er i ikke søde at ringe til mig på 20323658 hvis i selvfølgelig ikke har fundet nogen i nu.
Ellers er i også velkommen til at sende en sms eller en mail (vivian.l@hotmail.com)
Jeg har også selv en hest og har redet i snart 12 år og rigtig god til heste.
Vil glæde mig så meget til at høre fra jer. Men starter dog i skole den 13 august. Og så kan jeg kun i weekender. Men før så har jeg tid hverdag.
Med venlig hilsen
Vivian lenti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhuhuhuh |
|
|
Spændende fotoprojekt!  Er der blevet fundet en model? Og er der ved at være billeder på vej? GLÆDER mig meget til at se dem. Pearl er virkelig en unik hest som klæder billeder syntes jeg 
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost. - Dalai Lama *** Med Venlig Hilsen Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|