Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Er jeg bare langsom eller... (billeder)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 20:57

Ja, altså sagen er den at jeg ville lave en billedet tråd, det er ikke så tit, men fik lige lyst...

 

Men er det rigtig at jeg ikke længre kan finde den der knap så jeg kan lægge billeder i tråden som ligger på min hjemmeside ??

 

Altså, det er nok bare mig der er lidt langsom, men er det hele lavet om, eller ??

 

Og kan man så ikke længre lave billed tråde, med mindre billederne ligger på HN ??

 

Arrrgggghhhh - det er jo ikke til at finde rundt i



2 års solid paint vallak til salg - se mere her: www.tukaer.dk/hestene/nobi/ nobi.html
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo jo - du kan
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 21:30

da altid hente dem fra din computer


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

5-års kat II pintovallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 06:29

Men man skal give rettihederne til HN, ved at ligge dem på deres server ??

 

Altså man kan ikke længre "bare" linke til billeder på andre sider ??

 

Eller ??



2 års solid paint vallak til salg - se mere her: www.tukaer.dk/hestene/nobi/ nobi.html
0
0
Svar på denne tråd
 
 savner det meget
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 07:46

Jeg savner godt nok, at man kan linke til billeder :-(




 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 09:53

ja jeg savner i den grad også at man bare kan linke til billeder.....!

 

Det er super nemt det der med at uploade fra facebook... meeeeeeeeeeen savner links.....!


Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 10:56

Jeg må jo også sige at det savner jeg så også :-(

 

Jeg vil rigtig gerne selv have lidt styr på mine billeder m.m.

Derfor har jeg hverken ret mange billeder på her, eller på FB !!

Hvilket jo så nu kommer til at afskære mig for fremtidige billedet tråde, men så er det jo godt jeg har så meget andet at bruge min tid på ;-)



2 års solid paint vallak til salg - se mere her: www.tukaer.dk/hestene/nobi/ nobi.html
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 17:08

Nej, billeder kan ikke længere lægges ind via. link

Det er jo netop for at undgå at billederne forsvinder igen, fordi de bliver fjernet fra de sider de oprindeligt lå på... Så ingen røde krydser i billedtrådende fremover


- Cat -

Under uddannelse til BBH Basis Instruktør

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider