Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hjælp søges - Chanel og jeg :o)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 16:33

Har set et par andre søge lidt hjælp til konkurrence herinde og tænke jeg ville forsøge mig med en tråd i håb om lidt hjælp - vi kæmper for at følge med de unge piger med mange venner hihi

 

har valgt og deltage i en facebook konkurrence med dette lidt anderledes billede :)


Billede

 

Man skal klikke på dette link: apps.vizibly.se/hooks/dk/like/1157/ af02355a4b9de6e11d0888...9109d83581/

Godkende App´en og så klikke på "STEM" knappen lige under vores billede :)

Håber i har lyst til at give en hånd, TUSINDE Tak på forhånd til dem der stemmer



Mvh

Camilla Rosenlund


Kür musik tilbydes, har bl.a. lavet for: Anna Zibrandtsen, Thomas Lassen & Uno Don Diego,EM Guldvinder, VM sølvmedalje vinder 2010, DM, NM + mange mange flere.

Se mere på hjemmesiden.

www.kur-produktion.dk


After Eight´s Ch ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 16:59

Jeg har stemt på jer ;) syntes helt klart jeres billede er et af de bedste ;)


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 weee heh
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 17:17

TUSINDE taaaark



Mvh

Camilla Rosenlund


Kür musik tilbydes, har bl.a. lavet for: Anna Zibrandtsen, Thomas Lassen & Uno Don Diego,EM Guldvinder, VM sølvmedalje vinder 2010, DM, NM + mange mange flere.

Se mere på hjemmesiden.

www.kur-produktion.dk


After Eight´s Ch ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er med i toppen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 21:46

og nu har jeg også stemt

 

Held og lykke.


Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd
 
 weeeee
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 21:52

mange TUSINDE gange taaark modtager med kyshånd :) Super dejligt i gider hjælpe os :)

Vi er blandt de 10 første og når vi når den 27 er der yderligere 14 dages afstemning, pyhhh :)



Mvh

Camilla Rosenlund


Kür musik tilbydes, har bl.a. lavet for: Anna Zibrandtsen, Thomas Lassen & Uno Don Diego,EM Guldvinder, VM sølvmedalje vinder 2010, DM, NM + mange mange flere.

Se mere på hjemmesiden.

www.kur-produktion.dk


After Eight´s Ch ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ælkflæs
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 21:57

Har også stemt, synes det er en rigtig fint billede. Du ser da ud til at have en god chance :)

 

Held og lykke


husk det er Ikke godt udstyr som skaber god rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 weeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 22:03

jackpot1: Tusinde taaark for din stemme også :) jaaa den 27 lukker de for tilmeldinger og så er der yderligere 2 uger hvor folk kan stemme og så først der er det de 10 bedste hvori der vælges en vinder af en jury, så jeg kæmper :) ville virkelig blive glad for at vinde :)



Mvh

Camilla Rosenlund


Kür musik tilbydes, har bl.a. lavet for: Anna Zibrandtsen, Thomas Lassen & Uno Don Diego,EM Guldvinder, VM sølvmedalje vinder 2010, DM, NM + mange mange flere.

Se mere på hjemmesiden.

www.kur-produktion.dk


After Eight´s Ch ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider