Ok jeg overgiver mig op uploader direkte til hn. Ellers får man da vist ikke nogen kommentare på ens billeder
De er taget med mit Canon EOS 30D og objektivet er et 70-200mm.
Den weekend nåede jeg i øvrigt lidt af en milepæl. det er nu 20.000 billeder siden jeg fik mit elskede kamera så jeg går og overvejer at fejre det ved at sende det til rens. Det er et støvet liv når man bliver ejet af en hestepige
Fest og farver
Fin fin hårpynt
De helt små var også med i optoget
Der er ikke den ting en haflinger ikke kan!
Når det altså lykkedes dig at få dens hoved op af foderspanden