NU vil jeg også vise min smukke dreng:)
Her er Santos.
født: 2001
Race: blanding af Traver, haflinger og Frederiksborg.
Mor: Freja (Haflinger og traver blanding)
Far: Pongo (Haflinger)
Jeg er rigtig glad for ham, og har nu leget lidt med et redigerings program, og vil meget gerne vise lidt af resultaterne frem:)
Håber I vil nyde synet, ligeså meget som jeg selv gør.
Here it goes.
Konstruktiv kritik omkring redigering modtages med kyshånd, da jeg først har leget rigtig med det i dag:)
Håber i kom igennem:)
- og måske vil smide en lille kommentar:)