Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Santos som Fotomodel
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 20:01

NU vil jeg også vise min smukke dreng:)

 

Her er Santos.

 

født: 2001

Race: blanding af Traver, haflinger og Frederiksborg.

Mor: Freja (Haflinger og traver blanding)

Far: Pongo (Haflinger)

 

Jeg er rigtig glad for ham, og har nu leget lidt med et redigerings program, og vil meget gerne vise lidt af resultaterne frem:)

 

Håber I vil nyde synet, ligeså meget som jeg selv gør.

 

 

Here it goes.

Konstruktiv kritik omkring redigering modtages med kyshånd, da jeg først har leget rigtig med det i dag:)

 

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede

 

Håber i kom igennem:)

- og måske vil smide en lille kommentar:)


Sagde Line Østerby Jonassen.


- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 20:28

Gode billeder syntes jeg :)

 

Du kan jo altid lege med skarphed og lys også, ved siden af filtrerne, og ofte kan man faktisk få sine billeder til at se ud som de er taget af en prof ;)

 

Det første billede ville blive rigtig flot hvis du fjernede baggrunden og gjorde den sort- det kræver lidt at gøre, da man også skal gøre omridsen af hesten blød- men tror du vil blive rigtig glad for resultatet hvis du prøver det ;) - Der er en tråd herinde om det.


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak LT
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 20:39

Tak for svaret:)

 

Vil da helt klart prøve at lege lidt med lys og skarpheden:)

 

Jeg tror dog ikke ENDNU at jeg kan finde ud af det med sort bagrund, men ja det håber jeg også at kunne gøre senere hen:)


Sagde Line Østerby Jonassen.


- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider