Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kunstner et besøg værd
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 15:02

På Roskilde Dyrskue så jeg denne kunstner http://www.krogshede-kunst.dk og synes det var en forfriskende måde og male på.

På hjemmesiden findes der under Andre dyr flere hestemalerier.

 

Jeg ønsker selv en dag et maleri af min Lipizzaner med baggrund inspireret fra Den Spanske Rideskole i Wien. Synes det ville være så flot.

 

Hvad kunne I andre forestille jer sat sammen med jeres hest?



Sadelmager Camilla Nielsen http://www.fagsadelmageren.dk

 

Uddannet sadelmager på http://www.sadelmakeriskolan.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kunstner
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 15:17

Nogle af hendes køer hængte faktisk på min gamle efterskole en overgang (Skolernes kunstforening?). Jeg kan ikke præcist huske hvilke, men i hvert fald de to med rød/hvis ternet baggrund. Jeg kan også huske at jeg synes rigtig godt om ko-malerierne, i forhold til alle andre der havde hængt der i løbet af tiden.

 

 


 

- Pernille

Jeg er landmenneske, kommer fra fri- og efterskole, og er fortaler for disse og 10. klasse.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.


| Twitter | Blog |

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider