Nogle af hendes køer hængte faktisk på min gamle efterskole en overgang (Skolernes kunstforening?). Jeg kan ikke præcist huske hvilke, men i hvert fald de to med rød/hvis ternet baggrund. Jeg kan også huske at jeg synes rigtig godt om ko-malerierne, i forhold til alle andre der havde hængt der i løbet af tiden.
-Pernille
Jeg erlandmenneske, kommer frafri- og efterskole, og er fortaler for disse og 10. klasse.
Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.