Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 En hygge dag :-)
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 17:05

Hej :-)

 

Hvis ikke i er til mange billeder og en se hvor smuk min hest er tråd, så smut hellere videre ;-)

 

Har i dag været en tur ved hesten hvor dagen stod på lidt hygge, det kom der nogle billeder ud af, som jeg gerne lige vil vise frem :-)

 

Here goes:

 


Billede




Billede


Smil Bimse ;-)

Billede




Billede


En rigtig kejser :-D

Billede



Billede




Billede




Billede




Billede


Han kan også stå stille og slappe af :-)

Billede


Jeg har haft ham (igen) i lidt over tre måneder nu :-) Og det har bare været så dejligt at have ham tilbage, er så glad for den lille dreng :-)



 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk dreng:)
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 17:18

Kan godt forstå du er glad for ham:) han er virkelig smuk, godt du fik ham tilbage igen:)


Sagde Line Østerby Jonassen.


- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 17:31

Tak :-) Jeg synes også han er den smukkeste :-) Men det gør man vel altid ;-) Det er så skønt at have ham tilbage :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes..
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 10:50

godt om

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 10:53

han er godt nok lækker, og har en god udstråling.

hilsen helen


At leve er ikke nok. Solskin, frihed og en lille blomst må man ha

og Der findes kun to måder at leve livet på. Den ene er, som om ingenting er et mirakel. Den anden er, som om alting er et mirakel

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 10:59

Haha, Lula 1 :-D Synes også godt om ;-)

 

Tak helen :-) Synes også selv han er lækker den gamle dreng :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige Fair Play
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 11:25

Ja, du ved jo allerede hvad jeg synes om Fair Play

Du må få Mette eller kæresten til at få taget nogle ridebilleder af din og charmetrolden.


 

Emile

The lovelist horse ever borne

1997 - 2011

You will never be forgotten

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 11:27

Ja, havde faktisk også fået lokket kæresten med ud i går, men så havde jeg så ondt i mine knæ at jeg ikke kunne komme på ryggen af ham :-) Så det blev til billeder fra jorden :-D Går det ellers godt med dig ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er vi to...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 09:34

...med dumme knæ Ellers går det godt...var ikke på Nyk. sidst da min idolhest jo ikke var med, men det var din jo


 

Emile

The lovelist horse ever borne

1997 - 2011

You will never be forgotten

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 12:02
Ja, det var min ;) og den klarede det jo også ganske fint må man sige. Hehe, håber du kommer med snart :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider