Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Yaaay.. Så blev man heste-ejer igen! :D
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 08:16

Hej allesammen

Efter mange års pause som heste-ejer og medlem på denne side er man ENDELIG tilbage!

Her er lige nogle billeder af vores nye norske hoppe på næstan 8 år sammen med min søn


Billede




Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 09:05

Tillykke med den generhvervede titel som hesteejer.

 

Smuk hoppe.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 09:45

Wow.....sikke en smuksak......

 

Har ikke selv en fjordhest, men har en stor svaghed for dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ny hest
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 17:35

Tillykke med hende (: jeg håber i får mange gode timer sammen .. hun ser rigtig sød ud (:


Gessies Donna & Hamlet skønager <3

Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 16:53

Tak skal i have :)

Hun er rigtig sød!


Billede




Billede


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider