Så har jeg været forbi ved minierne igen og det kom der også lidt billeder ud af denne gang 
Først lidt af IC og Sweet - lidt sommer runde og IC lige kommet hjem fra hingst
.
1
2
3
4
5 - det duuuuufter...
6
7 - find en hest! I den ene ende af folden bliver de to damer næsten helt væk.
Så smuttede jeg over til Tulle og Alonso. Tulle har været hestegal i et stykke tid så hendes energi er opbrugt - også er hun i forvejen heller ikke typen der bevæger sig i andet end skridt

.
8 - Tulle står og glaner..
9 - ovre på den anden fold blev der stadig travet rundt
10
11 - også begyndte Alonzo også!
12
13
14
15 - Tulle var ikke helt enig i det der med at han skulle hoppe på hende..
16 - Alonzo fandt min trøje jeg havde efterladt på jorden, en meget spændende trøje! Da jeg skulle til og gå tog han den op og travede afsted med den, farvel farvel trøje.
17
18
19
20 - så er der rulletur!
21
22
23 - oooog lidt gnubning..
24 - lidt anderledes billed, men kan egentligt godt lide dem pga. detaljerne.
25
26
27
28 - Mere kigge på jakke!
Altid dejligt at komme forbi de små. Endte med at sidde inde ved Alonzo og Tulle og have Tulles hoved der hvilede oven på mit og Alonzos mule helt oppe i hovedet på mig. Han var lidt betænkelig og nervøs i starten men nysgerrigheden overvandt hurtigt!
