Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Mini'er i sommer outfit
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 15:56

 

Så har jeg været forbi ved minierne igen og det kom der også lidt billeder ud af denne gang :D

 

Først lidt af IC og Sweet - lidt sommer runde og IC lige kommet hjem fra hingst ;).

 

1


Billede



2
Billede


3

Billede



4
Billede



5 - det duuuuufter...
Billede



6
Billede



7 - find en hest! I den ene ende af folden bliver de to damer næsten helt væk.
Billede


Så smuttede jeg over til Tulle og Alonso. Tulle har været hestegal i et stykke tid så hendes energi er opbrugt - også er hun i forvejen heller ikke typen der bevæger sig i andet end skridt ;).

8 - Tulle står og glaner..
Billede



9 - ovre på den anden fold blev der stadig travet rundt
Billede



10
Billede



11 - også begyndte Alonzo også!
Billede



12
Billede



13
Billede



14
Billede



15 - Tulle var ikke helt enig i det der med at han skulle hoppe på hende..
Billede



16 - Alonzo fandt min trøje jeg havde efterladt på jorden, en meget spændende trøje! Da jeg skulle til og gå tog han den op og travede afsted med den, farvel farvel trøje.
Billede



17
Billede



18
Billede



19
Billede



20 - så er der rulletur!
Billede



21
Billede



22
Billede



23 - oooog lidt gnubning..
Billede



24 - lidt anderledes billed, men kan egentligt godt lide dem pga. detaljerne.
Billede



25
Billede



26
Billede



27
Billede



28 - Mere kigge på jakke!
Billede



Altid dejligt at komme forbi de små. Endte med at sidde inde ved Alonzo og Tulle og have Tulles hoved der hvilede oven på mit og Alonzos mule helt oppe i hovedet på mig. Han var lidt betænkelig og nervøs i starten men nysgerrigheden overvandt hurtigt!

 


We are at war with terrorism, racism,
but most of all we at war with ourselves
.

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 21:13

Skønne billeder!!!

 

Og sådan en trøjetyv har jeg også, han er bare en del større

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 21:35

Så fine de er!

 

Kan se, at den ene har "halsbånd" på.....er det sådan et mod insekter? Virker det? Indtil nu har jeg kun hørt om det fra én anden og det var rigtig positivt.

 

Maria


Sælges : Jack Russell Terrier hanhvalp.

Salgsklar 20/6. Stambogsført i DJRTK.

 

Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 21:58

fine ponyer


0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-06-2012 20:13


Mange tak for kommentarene :)

 

Ved desværre ikke om fluebåndene virker - måske de gør det på røgt og pleje forummet?


We are at war with terrorism, racism,
but most of all we at war with ourselves
.

.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider